Citat:
Ursprungligen postat av
Stiffinger
Tråden har endast 37 sidor, i alla fall som jag har det inställt.
Varför har du då skrivit på sidan 122?
Jo, jag vet, du har ändrat en gång i tiden till visa mer inlägg per sida, du är inte den vassaste kvinen i lådan inser man.
Två du redan fått filmen, så detta hjälpte dig inte heller

Och ändrar du tillbaka till 10 igen, ja, då är det sidan 110 filmen finns på, och de som kan matte de kan räkna ut det ändå.
Men för göra det än jobbigare för dig att smita, så inlägg 1312 då, och efter som du är inte så vass...
Och det finns gott om källor om du inbillar dig försöka dra det kortet igen
Citat:
Ursprungligen postat av
Battreanmig.
Kanske består namnet på en maträtt, nämligen pasta carbonara, att det är riktlinjer på just den maträtten.
De alla är rätt lika, så det faller inom riktlinjer.
En del har någon mer ingrediens, och hela ägg, och ägg stannat, och dessa är närmare att vara carbonara än dagens puritanska och pga dess ålder berättar något.
Annars är det en rätt intressant diskussion, jag/vi(Vi är då de som tycker de olika carbonara är goda med.) tycker dom alla är jätte goda(Utom de två jag inte testat, men helt säker på de är goda med.).
Och sen har vi de som inte ens fattar vad carbonara är som rätt, och försöker inbilla sig de andra varianterna inte är goda och tom äckligt har jag hört innan.
Undrar vad som går fel och när man inbillar sig det bara finns en carbonara och att ingen annan ska få heta carbonara.
För en sak är säker, det är inte sagt av kunskap av att hävda en.
Och en intressant sak som följer med, de totalvägrar titta på filmen med alla källor om carbonaren och vad som är carbonara.
Är dom så rädda, eller vad är det ens om?
Trodde att läsa sig något var något bra, men tydligen inte för dessa.