Citat:
Ursprungligen postat av
Ljusberg
Läs nu genast Adam Kjälls nysläppta och utmärkta bok ’Det nya italienska köket’ så kommer du sätta din ’riktiga’ carbonara i halsen och inse att du har gjort bort dig i flera år.
Titta på videon som finns på sidan 110, så kommer du lära dig något.
Och två, min riktiga carbonara, vad är den ens?
Undrar då jag gör inte puritanernas carbonara speciellt ofta alls när det blir carbonara.
Men jag ska göra komiskt nog då jag fick en stor bit guanciale igår av släkting, riktigt komiskt.
SÅ vad betyder den riktiga carbonarean för mig, j
a, alla dessa varianterna genom tiderna, är det att sätta mig i halsen, eller är det att vara korrekt?
För ditt inlägg verkar inte vara av läst mina mina inlägg riktigt, därför dubbel checkar jag.
(Och var inte ledsen att du inte fattade att GI var en stor trend och att fullkornspasta var en fundamental sak där, men det var det och som tur vad en mer eller mindre död trend också, för jag gillar inte fullkornspasta, utom en som jag aldrig hittade igen.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljusberg
Felpost.
Okey, jag har mitt svar, och det är lugnt, misstänkte du inte läste nog.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ljusberg
Läs nu Adam Kjälls nysläppta och utmärkta bok ’Det nya italienska köket’ så kommer du äntligen inse att du har fel.
Försökt få användaren att titta på videon, men tydligen var det för jobbigt att backa en sida till 110 och ta upp videon
Titta du också på videon om du inte redan gjort, misstänker Adam har, eller gjort nog egna efterforskningar själv.