2011-07-11, 10:21
Medlem
aneppelbergs avatar
asså alla som säger att barnen och andra barn förstod vad de gjorde och ska straffas som vuxna e ju sjuka. då kan man väl lika gärna få knulla med dem om de är med på det. skicka alla barn som begått grova våldsbrott till olika pedofilanstalter så de får leva ut sin usla excess?
nån jävel sa också att de skulle dödsstraffas. hatar denna tråd och hatar denna wt-stämpel som ska kastas omkring av alla självgoda law-abiding-citizens här på fb också.

bögar
Citera
2011-07-11, 14:04
Medlem
Herr.Vakens avatar
ångrade dom det?
-nej.

http://1.bp.blogspot.com/_LlpZUDPTjO..._110932580.png
Citera
2011-07-11, 14:38
Medlem
Helt otroligt att det fortfarande inte finns namn på gärningsmännen i den här tråden? Kom igen nu!
Citera
2011-07-11, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av St.Canard
Helt otroligt att det fortfarande inte finns namn på gärningsmännen i den här tråden? Kom igen nu!
Varför är namnet så jävla viktigt för dig och för alla andra i den här tråden? De har förmodligen skyddad identitet i dag. Att veta vad de hette 1998 är ganska irrelevant för tråden, då det inte kommer att ge någonting.
Citera
2011-07-12, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aneppelberg
asså alla som säger att barnen och andra barn förstod vad de gjorde och ska straffas som vuxna e ju sjuka. då kan man väl lika gärna få knulla med dem om de är med på det. skicka alla barn som begått grova våldsbrott till olika pedofilanstalter så de får leva ut sin usla excess?
nån jävel sa också att de skulle dödsstraffas. hatar denna tråd och hatar denna wt-stämpel som ska kastas omkring av alla självgoda law-abiding-citizens här på fb också.

bögar

Eftersom dem inte nämnt att dem ångrar det så är i varje fall min moral att släppa dom på samma anstalt som pedofilerna.
Citera
2011-07-12, 02:31
Medlem
Tycker personen som tycker det är ok för den där mamman med ungarna i.frysen är dum i hela Jävla huvudet, ursäkta språket. Att kvinnan ens får bli utsläppt?! Hon har dödat Sina barn! Lagt dem i frysen för i helvete.
Vet inte om det var något bakomliggande, kanske att barnen hade en mammarina(älskarinna)...
Du har bara ett liv, dör du så försvinner du. Cease to exist for Christ sake. Svart!
Ett skott i nacken ska hon ha. Den som tycker annat, den ska fan döda sig själv, lägga sig i frysen och se världen ur ett six feet under perspektiv. Som i filmen buried. Fast död, och sand ist för is

Sorry offtopic säkert men blir så upprörd med tanke på k och allt..
Ontoppic- outa barnen, vill höra en bra förklaring av alla inblandade. Ska alla dra "boys Will be boys" ska. jag fan lära mina barn att våldta mörda och sno saker, störda Jävla sämhalle
Öga för öga
Citera
2011-07-12, 05:39
Bannlyst
Jävlar vad hemskt! Jag hade ingen aning om det här förns nu i denna stund. Dock tror jag att det var det här jag hade hört när jag själv gick på dagis 1998 och fick höra att 2 barn hade (kvävt?) ett annat barn på dagis.
Det måste ju vara detta jag fick höra, men sedan förvrängt det på något sätt.
Citera
2011-07-12, 22:10
Medlem
aneppelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2o
Eftersom dem inte nämnt att dem ångrar det så är i varje fall min moral att släppa dom på samma anstalt som pedofilerna.
felfri du e
Citera
2011-07-13, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyeism
Varför är namnet så jävla viktigt för dig och för alla andra i den här tråden? De har förmodligen skyddad identitet i dag. Att veta vad de hette 1998 är ganska irrelevant för tråden, då det inte kommer att ge någonting.

Självklart är det irrelevant och jag kan försäkra dig om att jag ska se till så att det aldrig kommer fram. Slutdiskuterat angående detta eftersom jag säger att det är det!

Varför folk vill att det ska komma fram är väl för att man vill ha ett ansikte alternativt ett namn att relatera till dödsfallet. Hur ser ett barn som mördar ut? Medfödd mänsklig fascination är mitt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av k2o

Motbjudande människa med en förkastlig moral!
Senast redigerad av Baraccas 2011-07-13 kl. 00:31.
Citera
2011-07-13, 09:01
Medlem
Mördarpojkarnas föräldrars identiteter känns däremot ytterst relevanta.
Citera
2011-07-13, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amagi

Varför skulle de vara "ytterst relevanta"?
Citera
2011-07-13, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amagi
Jag antar att du var sarkastisk med ditt inlägg. Om inte, varför skulle det vara relevant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in