Har en idee...
Jag har fått iden från att åka på e4an väldigt många gånger...Och på många av stockholmsstadsvägar som typ örbyleden, e4an och andra ställen som är rätt så trafikerade brukar det gå broar över dom...Och på dessa broar är det inte så svårt att snarar upp stora plancher.. Och om man någon morgon, förslagsvis en måndag går upp tidigt på morgon(innan köerna börjar) så kan man sätta upp planscher där man självklart satt dom riktigt jävla stadigt så dom inte åker ner på bilarna och orskar en rejäl kedje krock.
och GISSA vad man ska skriva på dessa...?
WWW.CANNABISERA.SE är ju ett av förslagen! tror det skulle nå ut till väldigt väldigt många. och med min ideé av att lägga in cannabis-posters i tidningar(så som metro o city) så borde det täcka både väldigt många bilförare och tunnelbane resenärer....
Man skulle kunna tajma dom här två ideerna en dag...Det lär ju minst bli en tidnings rubrik iaf...
Vad tycker ni?
edit:dessa stora plancher kan vara allt från banderoller, inplastade a4 papper med en bokstav på varje papper. riktigt fina reklam plast(hmm, vet inte hur jag ska förklara det). Samt stora vita sängkläder där man klottra på det.