2009-06-11, 18:03
  #8461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
om du inte orkar vänta på toppisen kan ni idag leta efter Panaeolus subbalteatus
som också växer i sverige !


https://forum.magiskamolekyler.org/index.php?showtopic=17341


källa: wiki.magiskamolekyler.org/Panaeolus_subbalteatus

1. Bajsa flera gånger i en låda.
2. Gå ut och lägg bajset i en hög nånstans
3.Vänta
4.????
5.PROFIT
Citera
2009-06-11, 19:04
  #8462
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
1. Bajsa flera gånger i en låda.
2. Gå ut och lägg bajset i en hög nånstans
3.Vänta
4.????
5.PROFIT
människobajs innehåller inte alls lika mycket näring som hästarnas.
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
om du inte orkar vänta på toppisen kan ni idag leta efter Panaeolus subbalteatus
som också växer i sverige !


https://forum.magiskamolekyler.org/index.php?showtopic=17341


källa: wiki.magiskamolekyler.org/Panaeolus_subbalteatus
tror att det fortfarande är lite för tidigt för den med, sommaren har inte riktigt kommit igång än.
Citera
2009-06-12, 00:48
  #8463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
människobajs innehåller inte alls lika mycket näring som hästarnas.

Inte ens om man äter hästbajs?
Citera
2009-06-12, 15:08
  #8464
Medlem
olqws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Inte ens om man äter hästbajs?

Hahaha
Citera
2009-06-15, 00:47
  #8465
Medlem
UpMagiCs avatar
Har varit bra kallt, väldigt blåsigt och regnat i flera dagar nu!! Dags o kolla om man har haft tur eller?
Citera
2009-06-15, 01:01
  #8466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UpMagiC
Har varit bra kallt, väldigt blåsigt och regnat i flera dagar nu!! Dags o kolla om man har haft tur eller?

i aint no pro men skulle gissa på nej.
Citera
2009-06-15, 14:36
  #8467
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpMagiC
Har varit bra kallt, väldigt blåsigt och regnat i flera dagar nu!! Dags o kolla om man har haft tur eller?
Ge upp.
Dröjer månader.
Kolla i september. Knarka annat tills dess.
Citera
2009-06-15, 15:38
  #8468
Medlem
jontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
om du inte orkar vänta på toppisen kan ni idag leta efter Panaeolus subbalteatus
som också växer i sverige !


https://forum.magiskamolekyler.org/index.php?showtopic=17341


källa: wiki.magiskamolekyler.org/Panaeolus_subbalteatus
Intressant! Mina cubensis har tagit slut och jag vill ju inte vänta på toppisen. Nån som har lite info på när man kan börja ta sig ut och leta efter dessa? Visst, det stod våren till hösten på magiskamolekyler men någon som vet mer specifikt? Kanske man redan hittar dom i västerbotten, eller är det för tidigt?
Citera
2009-06-15, 16:00
  #8469
Medlem
haha, jag drömde att jag plockade toppis XD
Citera
2009-06-15, 16:22
  #8470
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonten
Intressant! Mina cubensis har tagit slut och jag vill ju inte vänta på toppisen. Nån som har lite info på när man kan börja ta sig ut och leta efter dessa? Visst, det stod våren till hösten på magiskamolekyler men någon som vet mer specifikt? Kanske man redan hittar dom i västerbotten, eller är det för tidigt?
sommaren till hösten gäller enligt en mycket pålitlig svampbok jag har.
komposthögar, halmstackar och feta gräsmattor(tjockt grönt gräs) är heta tips.
Citera
2009-06-15, 17:45
  #8471
Medlem
jontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
sommaren till hösten gäller enligt en mycket pålitlig svampbok jag har.
komposthögar, halmstackar och feta gräsmattor(tjockt grönt gräs) är heta tips.
Tänker du inte på toppslätsskivlingen nu? Läste att Panaeolus Subbalteatus ska växa på dynga i första hand? Då är det väl bäst o leta kring typ hästhagar, stall, kohagar..?
Citera
2009-06-15, 17:53
  #8472
Medlem
wallexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonten
Intressant! Mina cubensis har tagit slut och jag vill ju inte vänta på toppisen. Nån som har lite info på när man kan börja ta sig ut och leta efter dessa? Visst, det stod våren till hösten på magiskamolekyler men någon som vet mer specifikt? Kanske man redan hittar dom i västerbotten, eller är det för tidigt?


beställ hem lite 4-ho-met, funkar förvånandsvärt bra. påminner mycket om en svamptripp fast mer visuellt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in