Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Jag tänkte ta lite svamp på fredag och några öl också. Hur hanterar man detta för att få det bästa av två världar. Eventuellt kanske det röks lite spice också, men hur bra lirar det med svampen?
Två av tre i den sammankomsten vet om vad jag har för grejor, den tredje är lite anti droger tyvärr men går att resonera med som tur är.. fast det kan ju bli lite partykiller.. vad göra?

Drick ölen efter svampen, eller när svampen håller på att lägga sig. Skulle tippa på att det är likadant med spice som med cannabis - det boostar väldigt mycket. Vänta dock med att röka tills under eller efter peaken, annars så finns det risk att det dämpar den en del.
Antingen så väntar ni tills ett annat tillfälle, eller du så snackar ni med han före du tar nåt(eventuellt bara säger att du har tagit efter du har tuggat i dig svampen), eller så försöker du dölja det för han, vilket kommer förstöra trippen en del. Mitt tips är att du frågar han dagen innan om han tycker det är okej om du provar(var noga med att påpeka att det är första gången eller nåt)