2008-09-09, 16:06
  #7285
Medlem
Frostburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Det är inte 100% att dom kommer växa ut igen på samma ställe men jag skulle tippa på 8-14 dagar :P

Har hittat ~40 toppisar 10 mil norr om stockholm, dock letade jag bara i ca 15 minuter

Det känns så ensamt att leta ensam.

Så dom börjar närma sig stockholm?
Citera
2008-09-09, 16:14
  #7286
Medlem
GAnJaLoViNgs avatar
Plockade i lördags var ute i 30min hittade över 100st så säsongen för toppisar har börjat i mellersta sverige!
Citera
2008-09-09, 16:27
  #7287
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hampeeffs
på tal om ingenting så är det än sålänge inte säsong 8 mil norr om gbg.





tror du jaa
Citera
2008-09-09, 16:28
  #7288
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GAnJaLoViNg
Plockade i lördags var ute i 30min hittade över 100st så säsongen för toppisar har börjat i mellersta sverige!



för mig började den för en månad sen
i mitten av blåa gula land
Citera
2008-09-09, 16:29
  #7289
Medlem
Hampeeffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
tror du jaa

har du hittat mycket? och bor du i uddevalla.. skulle tacka ja till att vara lärling nämligen (kan tas över pm)
Citera
2008-09-09, 16:37
  #7290
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hampeeffs
har du hittat mycket? och bor du i uddevalla.. skulle tacka ja till att vara lärling nämligen (kan tas över pm)


har hittat i uddevalla, på tjörn, och på orust i år


jag ska ta reda på andressen där vi plockade i ua
så ska jag pm:a dig, påminn mig om jag glömmer
Citera
2008-09-09, 17:35
  #7291
Bannlyst
for tidigt att dra ut och leta i skane( lund)??
Citera
2008-09-09, 18:05
  #7292
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __släsh__
for tidigt att dra ut och leta i skane( lund)??
nej de växer som FAN i skåne (lund)
Citera
2008-09-09, 18:15
  #7293
Medlem
Calleponken.s avatar
Hittade en hel del i min småländska trädgård idag så kanske lägger upp några fina bilder i veckan
Citera
2008-09-09, 18:16
  #7294
Medlem
deafens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calleponken.
Hittade en hel del i min småländska trädgård idag så kanske lägger upp några fina bilder i veckan

En toppis på att det är brokingar.
Citera
2008-09-09, 18:28
  #7295
Medlem
pompomlitos avatar
toppisar

tjena finns toppisarna bara i hagar? eller på random gräplättar också?

En fråga till värt att dra ut och leta i gbg?
__________________
Senast redigerad av pompomlito 2008-09-09 kl. 19:27.
Citera
2008-09-09, 19:24
  #7296
Medlem
Snabba svar tack!

Jag och B hade tänkt sätta i oss en midre dos toppisar ikväll.
Tror ni det är någon ide att trycka i sig ett tio-tal, eller är det onödigt att käka såpass lite ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in