Citat:
Ursprungligen postat av qwickpekay
Är toppis säsongen uppe i norrland vid Luleå/Boden/Piteå/Kalix området?
Jag har siktat toppisar i Umeå-trakten, ser ut att bli ett kanonår men fel väder för tillfället. De jag hittade var stora fina svampar

Så nog finns det i Luleå också