2007-09-10, 16:42
  #4309
Medlem
bultsaxnickes avatar
Nån i GBG-området som vill att ha sällskap så pma mig
Citera
2007-09-10, 16:51
  #4310
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwickpekay
Är toppis säsongen uppe i norrland vid Luleå/Boden/Piteå/Kalix området?
Det verkar vara några som har hittat toppisar där ja. Nu har det regnat väldigt mycket här och jag tror att dom kommer att börja växa snart :P Men jag väntar nog till helgen innan jag drar ut.
Citera
2007-09-10, 16:52
  #4311
Awaiting Email Confirmation
Chetniks avatar
NÅGON i sthlm?
Citera
2007-09-10, 16:59
  #4312
Medlem
Dyngraukmans avatar
Stockholmarna känns som de får vänta iaf till oktober...
Citera
2007-09-10, 17:19
  #4313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwickpekay
Är toppis säsongen uppe i norrland vid Luleå/Boden/Piteå/Kalix området?

Jag har siktat toppisar i Umeå-trakten, ser ut att bli ett kanonår men fel väder för tillfället. De jag hittade var stora fina svampar Så nog finns det i Luleå också
Citera
2007-09-10, 17:24
  #4314
Bannlyst
Om det är nån i eskilstuna trakten som vill ut och leta så skicka pm
Citera
2007-09-10, 19:17
  #4315
Medlem
GLOs avatar
Men vad fan, är det ingen som vet vart man kan hitta den där kartan
som markerar ställen i Sverige där det växer bra? Jag har tappad bort den
Citera
2007-09-10, 19:20
  #4316
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GLO
Men vad fan, är det ingen som vet vart man kan hitta den där kartan
som markerar ställen i Sverige där det växer bra? Jag har tappad bort den

Oj, det låter intressant. Länka gärna om du hittar.
Citera
2007-09-10, 20:06
  #4317
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PunKK
Jag har siktat toppisar i Umeå-trakten, ser ut att bli ett kanonår men fel väder för tillfället. De jag hittade var stora fina svampar Så nog finns det i Luleå också

Ok, det låter nice
Citera
2007-09-10, 20:07
  #4318
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLO
Men vad fan, är det ingen som vet vart man kan hitta den där kartan
som markerar ställen i Sverige där det växer bra? Jag har tappad bort den

Kan ladda upp den åt dig, vänta lite bara.

Edit: Varsågod
Citera
2007-09-10, 20:11
  #4319
Medlem
Indianpundares avatar
vill nån leka me mig o leta efter toppisar i sthlm området? hihi..
Citera
2007-09-10, 20:32
  #4320
Medlem
Självets avatar
vill bara dela me mig om den informationen att jag har hittat svamp några mil syd om sthlm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in