2007-09-30, 18:23
Medlem
Energis avatar
Snabb liten fråga. Jag läste någonstans att om man röker lite grönt/brunt innan man äter svampen så minskar effekten.

Stämmer detta och hur mycket påverkar det?
Citera
2007-09-30, 18:25
Medlem
Jag har alltid farit ut till banan väldigt tidigt på morgonen just före solen börjar gå upp, eller sent på kvällen precis före denm går ner!
Anledningen till att det trivs där är väl antagligen att marken är extremt rik på näring då det gödslas flitigt på banorna..
Citera
2007-09-30, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Snabb liten fråga. Jag läste någonstans att om man röker lite grönt/brunt innan man äter svampen så minskar effekten.

Stämmer detta och hur mycket påverkar det?
har också läst det, vet inte vart dock, det är bättre att röka när man kommer ner eller för att boosta
Citera
2007-09-30, 19:22
Medlem
Japp, cannabis före svampintag minskar effekten. Svårt att säga hur mycket , det beror ju på hur mycket cannabis/svamp som konsumeras. Varför röka före trippen? Då går man ju inte in i den med ett klart/skärpt sinne, det blir ju bara gröt av allt då! :P
Citera
2007-09-30, 19:26
Medlem
skulle bara vilja säga det att om man är deprimerad och man kan kontrolera sitt psyke så är toppisar bra på att "laga" det funkar för mig när jag har för mkt på ryggen tästa men bara om du kan kontrolera dig själv så att du inte snear FRED
Citera
2007-09-30, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednalaxa
skulle bara vilja säga det att om man är deprimerad och man kan kontrolera sitt psyke så är toppisar bra på att "laga" det funkar för mig när jag har för mkt på ryggen tästa men bara om du kan kontrolera dig själv så att du inte snear FRED

Eller man har bra psykonaut umgänge.....
Citera
2007-09-30, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emrik
bara och putta in under sängen eller in i garderoben inte så svårt att gömma. finns ju folk som har cbodlingar som bor hemma och har det hemligt :P då borde jag svampar vara en barnlek

Problemet ligger snarare på hur man ska få hem paketet utan att dom märker något.
Citera
2007-09-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Problemet ligger snarare på hur man ska få hem paketet utan att dom märker något.

Problemet ligger väl där att man inte vet vilken dag avin kommer?
Annars så hade du väl kunnat ta hand om posten den dagen.?
Citera
2007-09-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frazze77
Problemet ligger väl där att man inte vet vilken dag avin kommer?
Annars så hade du väl kunnat ta hand om posten den dagen.?

Precis.. Men jag tycker att toppisar inte borde vara så svåra att hitta.

Alla som hittar toppisar borde gå och ta några toppisar och sprida ut dom i andra ängar så att toppisspridningen ökar Operation Overgrow - Mushroom Edition.
Citera
2007-09-30, 20:33
Medlem
Citat:

Alla som hittar toppisar borde gå och ta några toppisar och sprida ut dom i andra ängar så att toppisspridningen ökar Operation Overgrow - Mushroom Edition.

Jag hade en vision om en Operation OverTripp.
Citera
2007-09-30, 20:40
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:

Det är nog inte så lätt, antagligen anledningen till att dom växer just där dom växer!
Citera
2007-09-30, 20:44
Medlem
Köp istället dundergödsel och ko-urin som du sprider i olika hagar så ordnar toppisguden resten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in