2007-09-26, 21:14
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liberalusers
Uuuuuuh, har landat precis efter en resa på 40 toppisar på tè....

Alltid lika välmående efteråt....
Som pånyttfödd...
He he he heheh...
Hehe gött Hur skev blev du på 40 st?
Citera
2007-09-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rednalaxa
är det ingen som kan starta en tråd där man bara pratar om toppisar i allmämhet typ:trippraporter (bara toppisar) fångst,mm mm ni vet vad jag menar FRED ps // alltså då inga DUMMA frågor om hur vida dom ser ut

Finns någon gammal sammanstäld tråd...? ska bumpa upp den......
Citera
2007-09-26, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frazze77
Finns någon gammal sammanstäld tråd...? ska bumpa upp den......

Hur fan söker man här?
Kanske på sin plats att skapa en ny tråd som heter: allt utom identifiering.
Citera
2007-09-26, 21:27
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frazze77
Hur fan söker man här?
Kanske på sin plats att skapa en ny tråd som heter: allt utom identifiering.
Sökfunktionen har lagt av helt tror jag :P
Citera
2007-09-26, 21:30
Bannlyst
Blev sådär lagom mysig på 40st.... Men man är ju en söndertrippad dåre också, he heh he...
Citera
2007-09-26, 21:32
Bannlyst
Ursäkta mig, men hur slänger man in ett tidigare citat i "grått", i en post???
Citera
2007-09-26, 21:33
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Blev sådär lagom mysig på 40st.... Men man är ju en söndertrippad dåre också, he heh he...

he heh he he he heheh
Citera
2007-09-26, 22:00
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursäkta mig, men hur slänger man in ett tidigare citat i "grått", i en post???

Du trycker på "citera" knappen som finns nere till höger i det inlägg som du vill svara på. Om du menar som jag just gjorde nu då jag svarade på din fråga.
Citera
2007-09-26, 22:05
Medlem
En stygg plan börjar smidas hos mig
Man kanske skulle konkurera med oversmoke i cannabis forat? Så kan vi kalla det för: Operation Overtripp?
Citera
2007-09-26, 22:08
Medlem
camejos avatar
Masspsykos!!
Citera
2007-09-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Masspsykos!!

Tror du?
Kan riktigt se tidnigsrubrikerna framför mig...
Citera
2007-09-27, 10:26
Medlem
TurboBoosts avatar
SSRI (Citalopram) och Psilocybin

Prövade igår en dekokt på 25+12 torkade toppslätskivlingar, varav den senare dosen som booster då min kompis inte vågade ta mer än hälften av de 25 vi kokade åt honom. Jag kan med säkerhet säga att Citalopram effektivt stoppar allt som skulle kunna upplevas som trippat. Fick lite av samma uteblivna effekt som när jag testade HBW.

Däremot blev min kompis duktigt trippad på sin halva nybörjardos. Han sa att han hade tagit en tiparol 50mg innan, kan det ha boostat på något sätt?

Hursomhelst så slutade kvällen med knappt märkbara CEV i form av färgade pärlhalsband som rann förbi mina ögon. Lite mer kanske man hade kunnat förvänta sig på 37 svampar va?

Eftersom min tripp uteblev fick jag bli trippvakt åt min kompis istället. Det var rätt kul faktiskt, även om han hade tendenser till att snea ibland.. på den lilla dosen.. wtf? Jaja, hans upplevelse har iallafall fått mig att sluta med Citalopramen cold turkey

Det första tecknet på att han faktiskt fick OEV var när jag körde igång en video på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=xPjf4rSrV-I
Bilden rör sig inte, men han såg att handens fingrar började brinna och att elden spred sig mellan fingertopparna. När jag förklarade att det bara var en bild och ingen video så sa han bara "Coooolt" haha En sak han också gillade stenhårt var att leta upp en porrbild med nån assnygg tjej som förmodligen aldrig skulle tänka sig att göra en p-rulle, sen var det bara att glo

Jag vill också trippa! Bara 350 svampar kvar, ska man ut och leta igen månntro? hehe. Ja just ja, medan jag väntade på att han skulle komma hem och låsa upp lägenheten såg jag att det växte toppisar precis utanför dörren! Lyllo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in