2007-08-29, 07:53
Medlem
Finns det nån här som vet när hästar,får,kor,ponnys brukar sluta gå på sommarbete? När man kan ströva fritt i hagarna utan att få stångad eller sparkad?
Citera
2007-08-29, 08:18
Bannlyst
haha idiotisk fråga men är det nån som vet vart man kan hitta toppisar i Sundsvall?
Citera
2007-08-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Finns det nån här som vet när hästar,får,kor,ponnys brukar sluta gå på sommarbete? När man kan ströva fritt i hagarna utan att få stångad eller sparkad?

Den 1 september är det strängt förbjudet enligt lag för djur att vistas inom hagarn. Straffet är tyvärr giftinjektion
Citera
2007-08-29, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Den 1 september är det strängt förbjudet enligt lag för djur att vistas inom hagarn. Straffet är tyvärr giftinjektion

Ah okej, jag kom nyss innanför dörren efter att ha hälsat på både hästar, får och getter. Såg ingen tillskymmelse till toppisar dock. :\ Bara lite broklingar å annat bajs.

EDIT: woohoo 500e inlägget!
Citera
2007-08-29, 13:02
Medlem
gipzys avatar
Nere i småland borde det väll nästan kunna gå att hitta några få redan nu?
eller iallafall om ca 2 veckor ?
kanske står här i tråden, orkar bara inte läsa baklänges
Citera
2007-08-29, 17:30
Medlem
Feferonis avatar
Citat:

Hahaha! Lustigkurre där!
Citera
2007-08-29, 17:52
Medlem
klisssters avatar
Sorry för OT, men det är ändå en svamp tråd =)
Undrar om det är sant att om man häller socker i sitt svampte så försämras effekten av psilocybinet??
Citera
2007-08-29, 17:56
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Sorry för OT, men det är ändå en svamp tråd =)
Undrar om det är sant att om man häller socker i sitt svampte så försämras effekten av psilocybinet??

Det har jag aldrig hört. Men för att ta det på den säkra sidan så kan du blanda det med honung.
Citera
2007-08-29, 17:59
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Det har jag aldrig hört. Men för att ta det på den säkra sidan så kan du blanda det med honung.

Amen tycker ju inte om honung
Citera
2007-08-29, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Amen tycker ju inte om honung

Socketer eller flour? Och honung är fan ta mig gott
Citera
2007-08-29, 18:14
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Socketer eller flour? Och honung är fan ta mig gott

Håller med vill3h, honung ftw!
Citera
2007-08-29, 18:21
Bannlyst
Det var jag som hittade en bra laddning för nån månad sen, och har fortsatt att hitta en hel del under hela tiden. Men nu snart e det dags på riktigt, yiihaaa!...

Jag brukar i normala fall att tugga mina svampar men i helgen som var gjorde jag ett undantag och kokade svamp på 35 st.... Ohhh boy, vad det svängde på. Effekten blev bra mycket kraftigare än att bara tugga i sig dom. Mycket intensivare men en aning kortare, men tycker att trycket som jag fick överväger att det klingade av lite fortare...

Var själv en aning skeptisk till att koka te på toppisarna tidigare, men nu blir det te för hela slanten i fortsättningen...

Jag måste ha hittat rena rama GULDGRUVAN i år med tanke på vad mycket jag hittat redan... Kan bara tänka mig hur mycket det kommer att finnas om nån vecka när dom kommer igång ordentligt...

Have a nice trip folks...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in