Citat:
Ursprungligen postat av Rob Foxter
Nån som hittat i sydöstra vämland/närke?
Spar på krafterna tills jag är säker, förra året va ja allt för het på gröten!
I värmland hittade jag toppis idag. Helt överlycklig.
Hittade 24st, hört att lätt dos låg mellan 10-15st så jag och brorsan delade. Så fort jag kom hem 45 min efter första svamparna intagits så kände jag av det. Det är första gången på hallucinogena och jag mådde kasst först, var liksom trött men det kröp i kroppen så jag kunde inte ligga still. Fixade käk och kikade metallica på MTVLive- Då blev allt asskönt. Är inget större fan men sjönk ändå in i musiken så jävla djupt och ibland avbröts jag med att jag fnittrade åt hur gamla dom blivit och hur roligt Hetfield sjunger; "GoooodbayyyyaaaaaaoooAH!". Därpå blev det shpongle och "lufttrumma" ett bra tag. Höll i sig i 2-4 timmar, vet inte tidpunkt för när de intogs. Upplevde det som olika stadier - Småsnurrig - Obehag/Krypningar - Djup/Road - Djup/Filosofisk - Relaxad - NU är jag nojjig över uppsägning imorgon. Ältar skiten om och om igen, fattar inte vad jag funderar över. Har även mild värk i bakhuvudet som jag nojjar över, vanligt?
Aja, ska ut imorrn bitti igen och plocka fler. har en STOOOOOR hage att genomsöka. Ett kännetecken som jag såg på mina svampar som jag inte sett nån skriva förut var en lätt blå färg vid roten. Detta är jag ganska säger på är psilocybinet (kan det vara så?). På nån mexikansk svamp brorsan hade så var hela svampen vit/blå till färgen.
Sov gott