Jag hittade ett ställe där det fanns en jävla massa Toppisar, utspridda i på en 10m längd kanske. Kände mig lite sugen på att plocka faktiskt. Men har ju slutat med sånt Även om jag inte anser Hallisar vara dödsknark som CS är.
Vad ska jag göra?
Jag hittade ett ställe där det fanns en jävla massa Toppisar, utspridda i på en 10m längd kanske. Kände mig lite sugen på att plocka faktiskt. Men har ju slutat med sånt Även om jag inte anser Hallisar vara dödsknark som CS är.
Vad ska jag göra?
ja, vill du trippa så go for it! annars plocka till någon polare? inte går det vell att låta bli att plocka härligheterna?
Vad ska jag göra?
du kan ju alltid plocka dom och sen frysa in tills du hittar någon köpare? du kan sälja de annars får du alltid säga vart du hittade dom till mig
Fasen.. Bara lite för långt borta för att vara intressant. Ska kika lite på mina marker i eftermiddag har jag tänkt. Nåt borde jag nog hitta iallafall. Får jag inte ihop till iallafall EN lagom tripp innan säsongen är slut blir jag ju ledsen.. :P
Hur pass "över" tror ni säsongen kommer vara efter denna köldknäpp som nu är på g att slå till. Kolla t.ex. http://www.klart.se/v%C3%A4der-v%C3%A4ster%C3%A5s.html , men liknande gäller hela norrland och södra sveriges inland.