2007-08-03, 00:05
  #3697
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Asså så dom små raringarna har börjat att komma upp nu
får ge mig ut till farsan någon dag & leta i kohagarna
förra året så letade både han & jag efter dessa
dock utan lyckat resultat

men i år så ska jag finna dom..

Plocka toppisar med sin pappa. Det låter inte helt dumt.
Citera
2007-08-03, 01:29
  #3698
Medlem
banana_vices avatar
Leta på

Jag har inte sysslat med svamp innan, men detta verkar ju tämligen intressant, bor nära ett flertal kohagar, får dra ut imorrn och söka.
Citera
2007-08-03, 01:32
  #3699
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Plocka toppisar med sin pappa. Det låter inte helt dumt.
Han sa aldrig att han skulle plocka svamp med sin pappa.
Citera
2007-08-03, 01:58
  #3700
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Han sa aldrig att han skulle plocka svamp med sin pappa.

Nej, men eftersom både han och pappan letade så kan de väl lika gärna ha gjort det tillsammans.
Citera
2007-08-03, 10:31
  #3701
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Nej, men eftersom både han och pappan letade så kan de väl lika gärna ha gjort det tillsammans.

Ungefär så tänkte jag också. Varför ska man leta efter dom om man inte plockar ett par?
Citera
2007-08-03, 13:08
  #3702
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Han sa aldrig att han skulle plocka svamp med sin pappa.
Förra året så letade vi tillsammans
får se om det blir så iår igen
gubben hade knappt något tålamod så vi sökte enbart igenom 2 kohagar
& därborta finns det massor..
Citera
2007-08-03, 14:01
  #3703
Medlem
Dubbelespressos avatar
Jag har i tre år ämnat hitta toppisar, i år ska det jävlarimig ske!

Synd att man inte har bil bara.
Citera
2007-08-03, 14:07
  #3704
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Förra året så letade vi tillsammans
får se om det blir så iår igen
gubben hade knappt något tålamod så vi sökte enbart igenom 2 kohagar
& därborta finns det massor..

Fast den sorten som växer i kohagar, som växer vid avföring med andra ord, är mindre potent än den sorten som växer i skogen.
Citera
2007-08-03, 14:14
  #3705
Bannlyst
Någon som vet vart man kan hitta toppisar i Skåne?
Citera
2007-08-03, 14:29
  #3706
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Fast den sorten som växer i kohagar, som växer vid avföring med andra ord, är mindre potent än den sorten som växer i skogen.

Finns det toppisar i skogen?
Var växer dom i sådana fall?
Citera
2007-08-03, 14:33
  #3707
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Finns det toppisar i skogen?
Var växer dom i sådana fall?

Ja du... Exakt var är jag inte säker på. I skogsdungar kanske du kan hitta ett par.
Citera
2007-08-03, 14:37
  #3708
Medlem
Absinthias avatar
Är det någon som vet hur läget är i Åkersberga? Jag kom just att tänka på att det ligger en jäkla massa golfbanor häromkring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in