Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Inte jag heller, men jag och en vän ska ut imorgon och leta litet i alla fall, återkommer med rapport och bilder ( lovar att lägga upp en bild på ingenting om det är vad vi fann ).
Okej, jag ljög, ingen bild. Jag är för lat. Men jag och en vän har hittar runt 50 talet i alla fall, mer letande imorn och sen bär det nog av på kvällen. Går det bra och är tufft kommer kanske en ( åhnej, inte ännu en jävla-)tripprapport.