2007-07-30, 22:52
  #3685
Medlem
Yeah!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Det är mycket möjligt, Där vi hittar våra toppisar brukar det alltid finnas en del broklingar också

Bra! Dagen börjar med en riktig promenad imorgon, det är ett som är säkert!
Citera
2007-07-31, 00:55
  #3686
Medlem
Såg jag inte fel, så var det toppisar jag såg längsmed en golfbana på öland i mitten av juli. Dom verkar finnas där varje år.
Citera
2007-07-31, 18:00
  #3687
Medlem
Stormorfars avatar
Funderar på att ta en sväng snart
Citera
2007-07-31, 18:56
  #3688
Medlem
robbels avatar
Vad tror ni om chanserna att jag kan hitta toppisar i norra norrland just nu? nån skrev att kallt och mkt regn var bra, fan nästan hela sommaren har varit kall och regnig speciellt sista veckan ca 15-18 på dagen och ca 12-14 på kvällarna + att det har vart blött hela tiden.
Citera
2007-07-31, 19:06
  #3689
Medlem
Stormorfars avatar
Det verkar vara för tidigt i västmanland iaf, hittade inget här. Jag tror jag väntar till september tills nästa gång jag drar ut, det fanns inte ens brokingar nu.
Citera
2007-07-31, 19:16
  #3690
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Det verkar vara för tidigt i västmanland iaf, hittade inget här. Jag tror jag väntar till september tills nästa gång jag drar ut, det fanns inte ens brokingar nu.

konstigt, här i småland har vi hittat över hundra hittills
Citera
2007-07-31, 20:28
  #3691
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
konstigt, här i småland har vi hittat över hundra hittills

Jag förväntar mig inga förräns slutet av augusti..
Citera
2007-07-31, 20:33
  #3692
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Jag förväntar mig inga förräns slutet av augusti..

Inte jag heller, men jag och en vän ska ut imorgon och leta litet i alla fall, återkommer med rapport och bilder ( lovar att lägga upp en bild på ingenting om det är vad vi fann ).
Citera
2007-07-31, 20:38
  #3693
Medlem
Kottonmouths avatar
Någon som har hittat några i västra götalands området än?
Kanske är för tidigt(?)
Citera
2007-08-02, 20:19
  #3694
Medlem
Absinthias avatar
Snart är det dags. I september någon gång ska jag ge mig ut och leta, i alla fall.
Citera
2007-08-02, 21:32
  #3695
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Inte jag heller, men jag och en vän ska ut imorgon och leta litet i alla fall, återkommer med rapport och bilder ( lovar att lägga upp en bild på ingenting om det är vad vi fann ).

Okej, jag ljög, ingen bild. Jag är för lat. Men jag och en vän har hittar runt 50 talet i alla fall, mer letande imorn och sen bär det nog av på kvällen. Går det bra och är tufft kommer kanske en ( åhnej, inte ännu en jävla-)tripprapport.
Citera
2007-08-02, 23:57
  #3696
Medlem
techno_the_kings avatar
Asså så dom små raringarna har börjat att komma upp nu
får ge mig ut till farsan någon dag & leta i kohagarna
förra året så letade både han & jag efter dessa
dock utan lyckat resultat

men i år så ska jag finna dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in