2006-10-18, 17:52
  #3097
Medlem
Menar du att det finns i Malmö? den-gule?
Citera
2006-10-18, 18:15
  #3098
Medlem
nojas avatar
Gah va ute idag nästan 2h o leta, hitta fan inte en enda jävla toppis
Citera
2006-10-18, 19:33
  #3099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehaze
Menar du att det finns i Malmö? den-gule?

Kom igen nu, var inte så jävla desperat. Grejen är den att det finns i Småland just nu, och Småland ligger som bekant otrevligt nära Skåne. Men om fallet skulle vara så att de råkar vara lite för varmt just i Skåne just nu så lär ju din tid komma ändå. Med andra ord ta det lite jävla lungt.
Citera
2006-10-18, 19:41
  #3100
Medlem
HuQs avatar
Hm... I Lund har jag iallafall inte hittat några... men du får säga till om du råkar stöta på i Malmö... Det var ju förtsa dagen idag som det var under 15 grader, och det varade bara några timmar... så man får väll ge sig ut i helgen om det nu ska bli lite kallare som meterologerna förutspår!
Citera
2006-10-18, 20:11
  #3101
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Var hittar man sånna ?

Här såklart! Men jag skulle iallafall ätit dom men gör inte det förens du fått dom riktigt identifierade. Dom är för lika toppisar för att inte vara toppisar.
Citera
2006-10-18, 20:20
  #3102
Bannlyst
En hyffsad dag igen!

orkade inte räkna allt, men runt 300-400st

har nu runt 50gram torkat!!! o redan såldt 50 ungefär

he he
MVH Johan
Citera
2006-10-18, 20:21
  #3103
Medlem
sighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
En hyffsad dag igen!

orkade inte räkna allt, men runt 300-400st

har nu runt 50gram torkat!!! o redan såldt 50 ungefär

he he
MVH Johan

Lucky Bastard !
Citera
2006-10-18, 20:26
  #3104
Medlem
luudvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
En hyffsad dag igen!

orkade inte räkna allt, men runt 300-400st

har nu runt 50gram torkat!!! o redan såldt 50 ungefär

he he
MVH Johan

Hemoglobin, det finns fan lika mycket svamp pa din toppisang som det finns sand i Sahara-oknen verkar det som
Citera
2006-10-18, 20:50
  #3105
Medlem
Stormorfars avatar
Känner man nåt på ca 6 svampar eller är det helt bortkastat?
Citera
2006-10-18, 21:13
  #3106
Medlem
sighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Känner man nåt på ca 6 svampar eller är det helt bortkastat?

På förstasidan står det "10-30st = lätt tripp" så jag antar
att 6st är ganska fattigt... men men, bättre än ingenting alls.
Storlek har ju också en betydelse.
Citera
2006-10-18, 21:24
  #3107
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Känner man nåt på ca 6 svampar eller är det helt bortkastat?
Jag skulle se det som bortkastat.
Citera
2006-10-18, 21:27
  #3108
Medlem
Silvertårars avatar
Jag har vart ute nu. Hittade skit mycket!
Jag ska räkna sen så får ni höra hur mycket ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in