2019-10-14, 19:26
  #25453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablono
Edit:

https://i.imgur.com/5bcSenH.jpg

Tyvärr fel
Citera
2019-10-14, 19:28
  #25454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diablono
Edit:

https://i.imgur.com/5bcSenH.jpg
Icke toppslätskivling
Citera
2019-10-15, 12:39
  #25455
Medlem
Ryggdunkarens avatar
Är dessa toppisar? Tycker det är konstigt för två av dessa hade tjockare fot.

https://i.imgur.com/GhcTlqg.jpg

Och

https://i.imgur.com/XgDwKa0.jpg
Citera
2019-10-15, 13:33
  #25456
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggdunkaren
Är dessa toppisar? Tycker det är konstigt för två av dessa hade tjockare fot.

https://i.imgur.com/GhcTlqg.jpg

Och

https://i.imgur.com/XgDwKa0.jpg
Ingen tvekan
Citera
2019-10-15, 14:06
  #25457
Medlem
Ryggdunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Ingen tvekan

Härligt att höra, och tack för input!
Citera
2019-10-15, 16:42
  #25458
Medlem
https://imgur.com/a/L3Tk2r1

Inte toppisar, va? Min kompis ville få identifierat, men tror icke
Citera
2019-10-15, 16:44
  #25459
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheddarcap
https://imgur.com/a/L3Tk2r1

Inte toppisar, va? Min kompis ville få identifierat, men tror icke
Bläcksvamp, tror jag. Inte toppis hursom.
Citera
2019-10-15, 20:24
  #25460
Medlem
Kan dessa vara toppisar? Är ny på det här, men tycker dom är lite för raka

https://m.imgur.com/gallery/KsiJ9zI
Citera
2019-10-15, 21:48
  #25461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catsill
Kan dessa vara toppisar? Är ny på det här, men tycker dom är lite för raka

https://m.imgur.com/gallery/KsiJ9zI
och för mörka
Citera
2019-10-16, 13:26
  #25462
Medlem
Någon som vet vart det växer i Danderyd/Täby eller Kista/Spånga?

PM:a mig, om du är snäll
Citera
2019-10-16, 15:31
  #25463
Medlem
Flusons avatar
Hittade 130st idag på ganska kort tid, zon 2.

Regnet verkar ha gjort lite nytta 👍Två veckor sen jag plockade sist och många växer upp på samma ställen igen.
Citera
2019-10-16, 16:15
  #25464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Hittade 130st idag på ganska kort tid, zon 2.

Regnet verkar ha gjort lite nytta 👍Två veckor sen jag plockade sist och många växer upp på samma ställen igen.
Snyggt, men FEL tråd brorshan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in