Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Jomenvisst är det toppisar.
Citat:
Ursprungligen postat av
kvm3
Grattis!
Tack för svaren! Blev riktigt glad att äntligen hittat rätt
Jag besökte platsen idag igen och hittade fler men några var halvt ruttna. Hattarna svarta slemklumpar(mer eller mindre) men fötterna så bra ut. Finns det nå psilocybin kvar i dom? Fötterna måste ju gå att använda i alla fall, eller?