Citat:
Ursprungligen postat av
Psilosopher
Absolut. Hage 2 ser bäst ut enligt min svampradar. Men inga garantier förstås.
Tack för snabbt svar! Blir en sväng med hundarna imorgonbitti och kanske tillochmed lära dom känna igen doften så man slipper leta själv