och hur verkar det vara i sthlm-området alla erfarna plockare? dags att plocka eller är det för fint väder ännu och borde man vänta tills nästa regn/kallare?
och hur verkar det vara i sthlm-området alla erfarna plockare? dags att plocka eller är det för fint väder ännu och borde man vänta tills nästa regn/kallare?
Ej toppisar. Ser ut som grå bläcksvamp och är giftiga.
och hur verkar det vara i sthlm-området alla erfarna plockare? dags att plocka eller är det för fint väder ännu och borde man vänta tills nästa regn/kallare?