Citat:
Ursprungligen postat av cern
Det finns inga toppisar i Stockholmsområdet än så ni vet. Det är fortfarande för varmt.
//toppisexpert
Snack, jag hittade för över en vecka sen, 150 st
De finns om man verkligen letar, ett tips är att kolla om det finns några diken i hagarna, det är där jag har hittat samtliga av mina tidiga toppisar. Dock krävs det nog mer tur än svampletarskills för att hitta dom nu, det är nog bättre att vänta någon vecka till. Nu börjar det ju iaf bli ganska kyligt och har regnat ett par dagar, så nog finns dom där ute.