Citat:
Ursprungligen postat av aircap
Thnx bro

första gången man provar toppisar ska bli intressant. Copelandia är min nr:1 annars. Kanske en svensk svamp kan flytta ner ledaren?

Hehe den här svampen här helt fantastisk.
Trippade igår, och det som hände var att jag fick uppleva gud. haha
Det är inte en gubbe bland molnen, utan ett enda stort havsliknande oändligt medvetande som kopplar samman oss alla hehe. Jävligt häftigt var det, och jag ska ut nu idag igen och plocka