2019-02-07, 20:44
Medlem
TheJackets avatar
På gymnasiet gick det en mindre begåvad asiat, han var ful på ett sånt där vis så att man blev arg. Bögig frisyr och ring i öronen. Brukade stå och sparka på skåpen med sina fula polare och tyckte att dom var allmänt tuffa.

En gång så slog han och hans kompisar in dörren till en tjejs lägenhet och snodde hennes tv och lite annat mitt framför ögonen på henne. Grejen var ju att hon gick i samma skola...samma årskurs. Och dom bodde i samma område. Så Asiaten och hans polare torskade ju ganska hårt.
Citera
2019-02-07, 20:52
Medlem
Buskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Jag har ungefär en miljon andra historier om Danne på lager, haha. Jag är för närvarande lite upptagen men ska försöka återkomma till tråden under kvällen Kul att du uppskattade det!
Samma här vill höra mer om denne msn
Citera
2019-02-07, 21:02
Medlem
När jag var runt 10 frågade ett jämnårigt cp mig om jag ville att han förevisade hur ett samlag gick till. Jag avböjde men som om han inte hade hört min protest drog han blixtsnabbt ner brallorna, halade fram daggmasken och började jucka mellan lockbrädorna på en bod som stod på skolgården.
Citera
2019-02-08, 01:08
Medlem
Frimurares avatar
Långt inlägg här.

Senast redigerad av Frimurare 2019-02-08 kl. 01:24.
Citera
2019-02-08, 02:20
Medlem
langaocbs avatar
Edit: felpost
Senast redigerad av langaocb 2019-02-08 kl. 02:42.
Citera
2019-02-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnedjupfryst
Fick fett med stryk av en downie som bodde på gårdarna;jag=8år Cp downie=ca 14 år 1982
Tenho hette han.Fy fan va rädd jag va!Tror han e död nu
Ok det var länge sedan du skrev detta men, skoftebyskolan/ Trollhättan?
Minns en Tenho som attackerade alla mindre på skolan, speciellt tjejer, kom i slagsmål men honom några gånger så han hatade mig.
Blev attackerad på bussen fler år efter detta.

Hur kunde lärarna tycka det var en bra ide att obevakat blanda särskolan/ mellanstadiet på raster samt periodiskt tvinga oss att äta med dem (ok det sparade mat då få kunde äta).

Flumskolans början och väg till slutet...

!
Citera
2019-02-09, 16:50
Medlem
Troubleholders avatar
Hade en snubbe i 7an som var riktigt galen. Han flyttade efter typ en månad till särklassen men under skolgångens första månad så gick han med oss. Han hade en assistent ibland eftersom han kunde få otroliga dampanfall om man gjorde saker fel enligt honom.

En gång så råkade en polare ta hans penna (Enligt hans utsago, men jag vet inte) och den här snubben får verkligen ett dampryck och välter hela sin bänk. Vi hade uppdelade bänkar så den var inte så tung. Han springer sedan fram till polaren när han ser att han har pennan och BITER honom så hårt han kan i armen. Så polaren börjar gallskrika. Sen kom 2 lärare o särade på dom, o sen efter typ 1 vecka så slutade han vår klass och började på sär. Han gjorde annat dumt också, spottade på folk från fönstret, pissade på en färgpalett på bildlektionen när läraren var borta och gömde den bakom en byrå osv.
Citera
2019-02-09, 19:47
Medlem
Giggsys avatar
Det var under en engelskalektion i 7:e klass som min dampkompis fick för sig att vässa en blyertspenna och stoppa under en fiendes stolsdyna. Han satte sig och flög upp ur stolen likt tjuren Ferdinand, hoppade runt gråtandes i panik på ett ben med pennan i ena skinkan, ett par varv runt klassrummet innan han la sig ute i korridoren. Min vän blev överlycklig och imiterade hans hoppande samtidigt som han sjöng ”I got a pencil in my ass”.
Citera
2019-02-09, 20:47
Medlem
Snitsigares avatar
Kände en märklig tjej. Vi var inte kompisar direkt, hon hade typ inga, men bodde nära. En gång när vi var ca 10 år är det bara hon och jag kvar i en lekpark med ett stålpingisbord men istället för nät i mitten var där en skreva/hål. Trasigt eller om det skulle vara så vet jag inte. Hursomhelst meddelar hon plötsligt att hon är bajsnödig, varpå hon klättrar upp på bordet, drar ner brallor och trosor och bajsar i hukande ställning i hålet.
Hon bodde typ två-tre hus bort...
Citera
2019-02-10, 16:01
Medlem
Minns så väl en CP-unge vi hade i klassen på låg/mellanstadiet. Han hade flyttats runt från att ha gått i klassen med flest CP-ungar till att hamna i min klass där vi hade 0 ( innan han kom dit). Varenda lektion slutade i att han snurrade runt på stolen och skrek hysteriskt eller sprang runt och slog på oss andra som lugnt och sansat försökte att plugga vidare. Det var heller inte ovanligt att CP-ungen fick utbrott i matsalskön om han fick vänta på maten eller omklädningsrummet till gympan om han inte fick på sig kläderna.

Så en vacker och solig vinterdag när vi hade isläggning på skolgården och hela klassen sprang runt och lekte på isen (inkluderat CP-ungen) så smög jag mig dit och vrängde ner honom i isen så att fanskapet spräckte skallen . Eftersom det var så många som fanns runtomkring så fick han aldrig veta att det var jag , även om han misstänkte det. Men den dagen och resten av veckan ut gick jag runt med ett hånflin på läpparna. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen . Idag bor han i nån servicelägenhet och har ej hört något från honom sen dess.
Senast redigerad av hank1338 2019-02-10 kl. 16:03.
Citera
2019-02-10, 20:54
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snitsigare
Kände en märklig tjej. Vi var inte kompisar direkt, hon hade typ inga, men bodde nära. En gång när vi var ca 10 år är det bara hon och jag kvar i en lekpark med ett stålpingisbord men istället för nät i mitten var där en skreva/hål. Trasigt eller om det skulle vara så vet jag inte. Hursomhelst meddelar hon plötsligt att hon är bajsnödig, varpå hon klättrar upp på bordet, drar ner brallor och trosor och bajsar i hukande ställning i hålet.
Hon bodde typ två-tre hus bort...

Påminner om en tjej som gick på låg mellanstadiet och var några år yngre än mig, hon pissade på gungorna vid skolan och sket i en hink i skogen som var vid skolan, när jag hade henne på Lunarstorm och man skulle skriva någon kommentar om varje person skrev jag det där om gungorna varpå hon bad mig ta bort det och skriva nåt annat vilket jag också gjorde.
I första klass så var det dessutom någon som hade skitigt i en grön badmössa mitt på golvet när vi kom tillbaka från gympan och skulle byta om, tror aldrig det kom fram vem det var.
Citera
2019-02-10, 22:32
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Minns så väl en CP-unge vi hade i klassen på låg/mellanstadiet. Han hade flyttats runt från att ha gått i klassen med flest CP-ungar till att hamna i min klass där vi hade 0 ( innan han kom dit). Varenda lektion slutade i att han snurrade runt på stolen och skrek hysteriskt eller sprang runt och slog på oss andra som lugnt och sansat försökte att plugga vidare. Det var heller inte ovanligt att CP-ungen fick utbrott i matsalskön om han fick vänta på maten eller omklädningsrummet till gympan om han inte fick på sig kläderna.

Så en vacker och solig vinterdag när vi hade isläggning på skolgården och hela klassen sprang runt och lekte på isen (inkluderat CP-ungen) så smög jag mig dit och vrängde ner honom i isen så att fanskapet spräckte skallen . Eftersom det var så många som fanns runtomkring så fick han aldrig veta att det var jag , även om han misstänkte det. Men den dagen och resten av veckan ut gick jag runt med ett hånflin på läpparna. Skadeglädjen är den enda sanna glädjen . Idag bor han i nån servicelägenhet och har ej hört något från honom sen dess.

Låter som att du passar fnt som huvudperson för toipc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in