• 1
  • 2
2003-08-06, 08:55
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...341019,00.html

*suck*[/url]
Citera
2003-08-06, 09:29
Medlem
diskodiks avatar
r det ngon som verkligen bryr sig?
Citera
2003-08-06, 09:33
Medlem
Hylands avatar
h, hon kan f bo i mitt kllarfrrd mot att hon skter hushllet. Ungen fr hon dremot gra sig av med, han kan stra henne i arbetet.
Citera
2003-08-06, 11:51
Medlem
HusqWallys avatar
Hon mste knna ngon p afyonbladet, som kan fixa en lya t henne och ungen. Hon r med i AF varje gng jag gtt in p deras hemsida. Visat och pratat om badrkt, sin kille, unge, och brst mm.
Jag var inte i sverige (var borta 8mn) nr BB sndes.
Mste frga hur hon kunde bli s knnd? Vad gjord hon igentligen? Mste varigt ngot stort.

Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
h, hon kan f bo i mitt kllarfrrd mot att hon skter hushllet. Ungen fr hon dremot gra sig av med, han kan stra henne i arbetet.

Annars tycker jag att Hyland, r inne p rtt spr. Du f se ungen som en extra inkomst klla. Lr ynglet snatta folkl, eller hyr ut det.
Citera
2003-08-06, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HusqWally
Hon mste knna ngon p afyonbladet, som kan fixa en lya t henne och ungen. Hon r med i AF varje gng jag gtt in p deras hemsida. Visat och pratat om badrkt, sin kille, unge, och brst mm.
Jag var inte i sverige (var borta 8mn) nr BB sndes.
Mste frga hur hon kunde bli s knnd? Vad gjord hon igentligen? Mste varigt ngot stort.

Citat:
Ursprungligen postat av Hyland

Annars tycker jag att Hyland, r inne p rtt spr. Du f se ungen som en extra inkomst klla. Lr ynglet snatta folkl, eller hyr ut det.

Hon blev knd fr att ha en IQ som r lgre n silikonimplantaten hon tryckt in i sina brst. Och sen knullade hon med en militr frn Norrland i tv ocks. Stora bedrifter, p min ra!
Citera
2003-08-06, 11:58
Bannlyst
Ja, hon har gjort nt stort. Vnstra brstet har hon gjort stort, och det hgra ox.

Sen har hon KNULLAT i tv. Det du!

Fyfan vad jag r glad att jag inte tittar p tv, jag krks p alla tvprogram, de r sndertjatade redan p lpsedlarna..
Citera
2003-08-06, 11:59
Medlem
Rubbermans avatar
Artikeln r inget annat n en stor och dlig sminkad "lgenhet-skes" annons.
Vem stter emot mig att nsta ingress till uppfljningen i AB kommer at lyda ungefr s hr:

"Det verkar ha lst sig fr spastjrnan Linda Rosing, 29. Efter grdagens artikel om hennes bostadslshet har den stenrike miljonren xx stllt sin 5 rummare p Norr Mlarstrand, en av Stockholms fashionablaste adresser, till Lindas frfogande. Helt utan kostnad dessutom."

Eller nt liknande.
Citera
2003-08-06, 12:58
Medlem
AlexSantanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Artikeln r inget annat n en stor och dlig sminkad "lgenhet-skes" -annons.
Vem stter emot mig att nsta ingress till uppfljningen i AB kommer at lyda ungefr s hr:

Det r kanske s att man mste knulla i tv fr att f en lgenhet?
Hon lr ju inte vara ensam om att behva lgenhet direkt och varfr skulle hon f en frst? Vad har hon fr information om Daniel som han inte vill att resten ska veta.

Jag behver ocks en lgenhet, ska fan vara med i tv och sen gnlla i AB.
Citera
2003-08-06, 18:37
Medlem
LokoJoes avatar
Men alex, du har inte silikonbrst, s du r helt ointressant[/quote]
Citera
2003-08-06, 19:04
Medlem
Odins avatar
Man blir inte lngre frvnad ver vad som trycks i Afton. och Ex.
Citera
2003-08-06, 20:06
Medlem
Skrellans avatar
Man undrar varfr hon inte bor kvar i lgenheten hon fick hyra av ngon direkt efter BB, men det kanske bara var tillflligt. (Fr er som inte sg BB s var det en tittare som erbjd en lgenhet till henne nr hon lmnade BB)
Citera
2003-08-06, 20:08
Medlem
Hon trttnade vl p att suga gubbkuk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem