2003-08-06, 20:21
Medlem
Micheys avatar
.

Rubberman:
Citat:
"Det verkar ha lst sig fr spastjrnan Linda Rosing, 29. Efter grdagens artikel om hennes bostadslshet har den stenrike miljonren xx stllt sin 5 rummare p Norr Mlarstrand, en av Stockholms fashionablaste adresser, till Lindas frfogande. Helt utan kostnad dessutom."
Enda kostnaden blir vl att hon fr frnedra sig ytterliggare genom att suga ngra mil gubbkuk.
En annan frga man mste stlla sig r ju.....Norrlandskillen, r han hjrndd??
Citera
2003-08-06, 20:27
Medlem
Re: .

Enda kostnaden blir vl att hon fr frnedra sig ytterliggare genom att suga ngra mil gubbkuk.
En annan frga man mste stlla sig r ju.....Norrlandskillen, r han hjrndd??[/quote]

Norrlandskillen var ju med i BB s frgan om han r hjrndd eller inte r vl redan besvarad
Citera
2003-08-06, 20:34
Medlem
Micheys avatar
.

Gnagaren88:
Citat:
Norrlandskillen var ju med i BB s frgan om han r hjrndd eller inte r vl redan besvarad
Du har alldeles rtt. Borde ha tnkt ett tag till
Citera
2003-08-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagaren88
Hon trttnade vl p att suga gubbkuk

Vid det hr laget s har hon nog ftt sin lgenhet, en avsugning tycker hon skert det r vrt. Sen att att Aftonsnaskebladet och dess reprortrar hller p med snt hr skit det r en helt annan sak. Det r liksom inte s intressant lngre att LO:s ledande organ skriver om dom stackars lgavlnade familjer som kmpar fr att ekonomin och livet ska g runt.
Nej det r bttre att skriva om den stackars Linda, som snart fr leva ett liv p gatan om inte Aftonsnaskebladet fanns!!
rligt talat s r det inte ett dugg synd om den kvinnan Linda, hon r kpt av massmedia fr ngra mnader eller s, och frhoppningsvis s kan hon utnyttja det fr sitt bsta, men fan tro't. Sen nr det kommer nya och frschare blondiner eller bimbos i alla dessa dokuspor s tittar ingen p henne lngre och d fr hon vl frsrja sig p ett vanligt jobb, t.ex. lokalvrdare. Och nr pengarna brjar tryta s kan hon ju genom socialens frsorg hyra en etta med kokvr i nn frort.
Citera
2003-08-06, 21:46
Medlem
Byfnens avatar
Gissa vem som skrev Artikel i AB !! Jo vr "vn" Daniel Nyhln !

Vilken urkass journalist ! (Har han Journalistutbildning ?)
Citera
2003-08-07, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byfånen

Han kanske har gjort som Linda och sugit lite gubbkuk fr att f jobbet :P
Citera
2003-08-07, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Meoff
Citat:

Han kanske har gjort som Linda och sugit lite gubbkuk fr att f jobbet :P

Citera
2003-08-07, 10:17
Medlem
AlexSantanders avatar
Citat:

Han har gtt p folkhgskola "J & M Ljungskile FHSK"
Inte en av de kndare iaf (jag har inte hrt att den ska vara bra men man kan ju missa sdant)
Citera
2003-08-07, 19:59
Bannlyst
Kan man inte skicka tillbaka fnen till folkhgskolan?
Han skulle nog behva g om 35r eller nt. :?
Citera
2003-08-07, 23:26
Medlem
Wiseguys avatar
Fan, vad ni gnller om Linda.
Jag slr vad om att kom det till kritan skulle nog de flesta av er mer n grna stta p henne!
Jag skulle inte tveka en sekund, i varje fall.

Ni som skulle avst, r vl kanske fikusar eller s har ni s liten kuk att ni skulle skmma ut er infr henne!
Hon r ju fr helvete skitsnygg och hellcker!!

S sluta gnlla.
Frresten, skulle ni sjlva tycka att det var s kul om tjejer satt och gnllde ver att ni skulle vara ckliga, fula, slemmiga eller liknande.

:evil:
Citera
2003-08-07, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wiseguy
Jag slr vad om att kom det till kritan skulle nog de flesta av er mer n grna stta p henne!

Ni som skulle avst, r vl kanske fikusar eller s har ni s liten kuk att ni skulle skmma ut er infr henne!
Hon r ju fr helvete skitsnygg och hellcker!!

S sluta gnlla.
Frresten, skulle ni sjlva tycka att det var s kul om tjejer satt och gnllde ver att ni skulle vara ckliga, fula, slemmiga eller liknande.

:evil:

"skitsnygg och hellcker!!"

P vilket stt? Tycker inte att tjejer med plastpattar r srskilt attraktiva, srskilt inte om de mste sminka sig tv timmar om dagen fr att se acceptabla ut. Men det mest avtndande med Linda mste vara hennes totala brist p sjlvfrtroende och intelligens. Fy fan, sger jag! Om hon brann skulle jag inte ens pissa p henne fr att slcka...

Dremot fanns det gott om (nja...) andra tjejer i BB-huset som var mycket mer attraktiva, till exempel Lina eller Kajsa. Dr skulle jag inte tveka lng stund.
Citera
2003-08-08, 00:29
Medlem
Micheys avatar
.

Wiseguy:
Citat:
Men det r ju ditt problem isfall. Att man inte tnder p en desperat silikonkossa som verkar allt annat n intelligent kan vl inte vara konstigt?
r detta din typ av kvinna d br du ta dig en funderare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in