2015-03-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodtocke
Kändiskåt är bara förnamnet. Jag menar enligt hans blogg & ett 2-3 sidors reportage i en skvallertidning (Hänt i veckan) skulle han var mordhotad och omge sig med livvakter... Märkligt att han efter det lägger ut bilder på blogg FB & instagram på sig själv och sin fru & barn från semester, lets dance mm. Dessutom skriver om allt han ska iväg på jag menar är det inte mer normalt att ligga lite lågt. Ingen av kvällstidningarna har ens gjort en notis om denna "tv kändis" skulle vara hotad de har nog fattat vad det är för lirare, syns jag så finns jag. En normalt funtad hade ju inte lagt bilder på partner och barn offentligt eller vill han visa sig på styva linan - mig skrämmer ingen liksom, SUCK!
Amen kör han inte "en systrarna Graf" bara?, D kändisar måste ju hålla igång sitt namn på nått sätt..
Tror Grafarna anmälde varandra lite för att hålla igång "kändisskapet", så det är väl normalt i branschen!!
Tycker hans trovärdighet faller totalt när man ser vilka hundar han föder upp. Räkstjärtar, missbildade sjuka stackars Schäfrar som hetsas att springa runt runt i en ring, väldigt seriöst!!! Ja herre gud, han e ett skämt tycker jag.
Citera
2015-03-19, 22:57
Medlem
Om den här tråden flyttas till "kändisskvaller",så får han iallafall vara "kändis".
D-kändis är bättre än okändis,verkar det som.
Citera
2015-03-23, 20:45
Medlem
Oj oj nu har hundcoachen fått kritik http://andershallgren.blogg.se/2015/...-rad-i-tv.html
Senast redigerad av rodtocke 2015-03-23 kl. 20:50.
Citera
2015-03-24, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodtocke
Oj oj nu har hundcoachen fått kritik http://andershallgren.blogg.se/2015/...-rad-i-tv.html

Och Hundcoachen svarar med samma mynt. Hundcoachen tål inte kritik.
""Hundexerterna (med situationstecken) ska inte kalla mig okunnig"
Citera
2015-03-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown

Glömde länken

http://blogg.agria.se/fredriksteen/2...jort-av-honom/
Citera
2015-03-24, 16:15
Medlem
Citat:

Vadå inte tål kritik...han svarar sakligt och bemöter varje fråga/påstående med motivationer.
Djuruppfostran är lika känsligt ämne som barnuppfostran och det stormar oftast i vattenglasen här och där. Jag har inte tagit ställning för någon i denna debatt men att påstå att han inte tål kritik var löjligt. Han är inte okunnig, finns säkert några som kan mer, men att påstå att han är okunnig är också löjligt.
Citera
2015-03-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Vadå inte tål kritik...han svarar sakligt och bemöter varje fråga/påstående med motivationer.
Djuruppfostran är lika känsligt ämne som barnuppfostran och det stormar oftast i vattenglasen här och där. Jag har inte tagit ställning för någon i denna debatt men att påstå att han inte tål kritik var löjligt. Han är inte okunnig, finns säkert några som kan mer, men att påstå att han är okunnig är också löjligt.

Har aldrig påstått att han är okunnig.

Han svarade i bloggen mot Hallgren "godag yxskaft" ,är det ett sakligt och moget svar?

Att han inte tål kritik? Tål man kritik när man reagerar så?
Citera
2015-03-24, 17:59
Medlem
Citat:
Har aldrig påstått att han är okunnig.

Han svarade i bloggen mot Hallgren "godag yxskaft" ,är det ett sakligt och moget svar?

Att han inte tål kritik? Tål man kritik när man reagerar så?

Mitt inlägg var mer riktat till alla som tar åt sig, dvs. inte så att jag nödvändigtvis riktade mina ord till dig personligen. Frasen "goddag yxskaft" ingår i en mening som är saklig, yxskaftet hade han kunnat utelämna men det innebär ändå inte att övrigt han skriver skulle vara okunnigt eller att han inte skulle tåla kritik. Löjligt att påstå det, jag vill se hårdare ord och större intolerans för att kalla honom omogen, inte tåla kritik, okunnig osv.
Citera
2015-03-24, 19:47
Medlem
Citat:
Mitt inlägg var mer riktat till alla som tar åt sig, dvs. inte så att jag nödvändigtvis riktade mina ord till dig personligen. Frasen "goddag yxskaft" ingår i en mening som är saklig, yxskaftet hade han kunnat utelämna men det innebär ändå inte att övrigt han skriver skulle vara okunnigt eller att han inte skulle tåla kritik. Löjligt att påstå det, jag vill se hårdare ord och större intolerans för att kalla honom omogen, inte tåla kritik, okunnig osv.

Värst vad du försvarar honom.

Om du följt hans blogg/insta så märker man hur han reagerar på kritik (och beröm) han vill gärna framhäva sig själv som en hundkändis/tvkändis/radiokändis som vet bäst. Tycker man annorlunda (elller ger kritik) så svarar han därefter.
Citera
2015-03-24, 20:08
Medlem
Citat:
Värst vad du försvarar honom.

Om du följt hans blogg/insta så märker man hur han reagerar på kritik (och beröm) han vill gärna framhäva sig själv som en hundkändis/tvkändis/radiokändis som vet bäst. Tycker man annorlunda (elller ger kritik) så svarar han därefter.

Värst vad du dissar honom.

Alla som utger sig för att vara experter inom något område möter alltid antagonister, jag tycker du skulle komma med konstruktiv kritik och ge tydligare exempel än att bara påstå att han inte tål kritik för att han svarar på kritik. Läs vad den där A.Hallgren skriver och hur han misstolkar vissa saker och se hur detta byggs upp till en storm i ett vattenglas.
Citera
2015-03-24, 20:19
Medlem
Citat:
Värst vad du dissar honom.

Alla som utger sig för att vara experter inom något område möter alltid antagonister, jag tycker du skulle komma med konstruktiv kritik och ge tydligare exempel än att bara påstå att han inte tål kritik för att han svarar på kritik. Läs vad den där A.Hallgren skriver och hur han misstolkar vissa saker och se hur detta byggs upp till en storm i ett vattenglas.

Har läst bägges bloggar. Tycker inte Hallgren direkt missförstår,men det är en annan sak.

Att inte Steen skulle tåla kritik märks när folk kritiserar han på hans blogg. Hans svar är inte så ödmjuka alla gånger.

Skitsamma,han får vara hundexpert eller vad som helst,kunde inte bry mig mindre.
La in en länk från hans blogg och skrev nån rad,som du haka upp dig på.

Ska inte dissa din idol något mer.
Citera
2015-03-24, 20:36
Medlem
Citat:
Har läst bägges bloggar. Tycker inte Hallgren direkt missförstår,men det är en annan sak.

Att inte Steen skulle tåla kritik märks när folk kritiserar han på hans blogg. Hans svar är inte så ödmjuka alla gånger.

Skitsamma,han får vara hundexpert eller vad som helst,kunde inte bry mig mindre.
La in en länk från hans blogg och skrev nån rad,som du haka upp dig på.

Ska inte dissa din idol något mer.

Knappast min idol, jag ser mer sakligt på saken. Du har säkert rätt i vissa delar av din kritik om du följer hans blogg regelbundet. Jag har inte läst hans blogg mer än några ggr. Men du har fortfarande kritiserat utan att ge några konstruktiva motivationer annat än att han skulle vara omogen och inte tåla kritik. Du verkar snarstucken då du nu även börjar anklaga mig för att hålla någon bakom ryggen bara för att jag ifrågasätter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in