2011-02-26, 08:33
Medlem
Idiot.
Citera
2011-02-26, 10:18
Moderator
blomvattnares avatar
Tänk på regel 1.06.

Citat:
1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet

Den som på forumet (via inlägg, PM eller IRC) postar, eller hotar att posta, personuppgifter, IP-nummer eller annan information, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet riskerar avstängning, med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.

/Mod
Citera
2011-02-26, 20:21
Medlem
JohnTheReapers avatar
Om det finns någon rättvisa i världen så kommer din fru bli våldtagen, dina barn få cancer och innan du dör i aids så åker du in i fängelse och blir buttfucked och misshandlad dagligen! Hoppas de slår ut dina tänder så du kan suga bättre!
Nej, ett medborgargarde är vad vi behöver så såna som du blir bestraffade!

MVH
Citera
2011-02-26, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnTheReaper
Om det finns någon rättvisa i världen så kommer din fru bli våldtagen, dina barn få cancer och innan du dör i aids så åker du in i fängelse och blir buttfucked och misshandlad dagligen! Hoppas de slår ut dina tänder så du kan suga bättre!
Nej, ett medborgargarde är vad vi behöver så såna som du blir bestraffade!

MVH

Hur kan du mena att hans familj ska få skit för det där din jävla pundare.
Citera
2011-02-26, 22:24
Medlem
JohnTheReapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wessla
Hur kan du mena att hans familj ska få skit för det där din jävla pundare.
Hans fru är ju en tjyvande prostituerad och med tanke på uppfostran är hans barn ligister! Äpplet faller inte långt från trädet..
Citera
2011-02-27, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qewqwrq
Blatte, du förtjänar att dö. Hade det varit några hundra år sen hade vi hängt dig.
Men nu råkar det vara så olyckligt att vi lever idag, så förhoppningsvis får du 20år och kommer ut efter 10.
Håller tummarna.

Är du helt jävla skadad i huvudet eller??
vad får dig att säga att personen är utländsk?
Dra INTE alla över en kam...

en annan ska, TS snackar bara skit.... Tror ni verkligen på fullaste allvar att TS menar allvar....???
Personligen tror jag han snackar skit...
Citera
2011-02-27, 09:41
Medlem
Analyzatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mareng06
Tjennare jag jobbar inom krogbranschen och har skimmat 50 kort under denna veckan genom en dosa som man dra kortet i och då sparas all info om kortet. Men min fråga är nu hur stor är chansen att polisen kan spåra en från "huvudpunkten"? med tanke på att alla kommer förmodligen anmäla detta till polisen och det borde inte vara allt för svårt för polisen att se att alla korten har använts på samma ställen den senaste månaden. Men är lite nojig, Någon som vet något?

Bra gjort, först skimma kort sen fråga så idiotiskt på detta forum, är du svensk eller blatte ?
Citera
2011-02-27, 12:19
Medlem
Valentins avatar
Mycket moralister i den här tråden. Finns det ingen PK-tråd för er där ni kan försöka övertrumfa varandra med berättelser om hur goda samhällsmedborgare ni är ?

Till TS. Att använda sig av många av dessa dumps är ett säkert sätt för skimmningsstället att få uppmärksamhet från polisen. Inga större utredningsresurser kommer dock att läggas på detta. Vill du ha ut snabba pengar så råder jag dig att sälja infon i utbyte mot ex. Liberty Reserve.
Citera
2011-02-27, 13:13
Medlem
100% att de kommer hitta dig

alla offer kommer skriva ner alla ställen de använt på kortet de senaste veckorna. gemensam nämnare = dig

du får fängelse och blir rövknullad i några månader. precis vad du förtjänar
Citera
2011-02-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan100
Du verkar inte förstå vad skimming/carding är. Han har inte fysiskt stulit korten. Online finns det många sätt att undgå att bli spårad, finns också många personer som sysslar med carding och som inte åker dit.

Jag vet precis vad skimming är. Saken är det att dom personerna som sysslar med skimming inte är efterblivna bartenders som tror att det bara är att sätta sig och köpa saker. Dom har tagit det ett par steg längre än den här dumma personen. Därför åker dom inte dit. Han kommer åka dit om han gör något är jag ganska säker på.
Citera
2011-02-27, 14:56
Medlem
http://www.vk.se/Article.jsp?article=423119

Är det i umeå du fixade korten??
Citera
2011-02-27, 15:02
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hsan
http://www.vk.se/Article.jsp?article=423119

Är det i umeå du fixade korten??
Nej det är det inte.

Har redan tipsat polisen om vem personen är och denna tråden.

Skimmare är nog det jag hatar mest av allt.
Man ska på krogen och ha kul, så är det någon jävel som ser till att kopiera ens kort.
Usch.

Men för att inte bryta mot 1.06 så tänker jag inte skriva någonting om vem personen är.
Det räcker med att säga att polisen vet om detta.
Senast redigerad av SilentVictory 2011-02-27 kl. 15:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in