Citat:
Ursprungligen postat av piprensaren
ChristianII är du outad på vaktad.se som det svin jag tror du är. Sluta böla över vaktad verkar bara som du engagera dig i diskussioner mot graffiti och mot den sidan. Den är bara till för att göra leken lite jämnare. Ni vet redan vem vi alla är så varför ska vi inte veta vem ni är era jävla amöber.
Så om man tycker det är onödigt att varenda svartskalle som har gått ut säkerhetsgymnasiet hängs ut på internet är man alltså en graffitihatare. Jag har inte ifrågasatt varför
vissa väktare hängs ut på vaktad, jag har ifrågasatt varför begåvningshandikappade säk-studenter
kategoriskt ska hängas ut på internet.
Man måste skilja på kartläggning och exponering. Om vi jämför med det andra stora gisslet i vår tid utöver graffiti; terrorismen. Tjetjenen som råkade spränga sig själv i Köpenhamn eller albanerna som nästan eldade upp Lars Vilks förtjänar naturligtvis plats på Expressens löpsedlar. Sedan har sannolikt Säpo och danska PET detaljerad dokumentation över samtliga svartskallar som kan tänkas sympatisera med terrorismen, men skulle samtliga dessa svartskallar kategoriskt hamna på Expressens eller Jyllandspostens löpsedlar skulle ju demokratin bara skjuta sig själv i foten.
Kategorin Nazister funkade väl för 10 år sedan, då var nazism en mobbad sekt för utstötta. Idag är nazism mainstream. De enda som riskerar att hängas ut kategoriskt på varenda löpsedel idag är väl klottrare som hämnd för att någon BT-turk har blivit hotad i tjänst, och det tror jag vore olyckligt.
Så länge det inte är bevisat att Svartskallen från Säkerhetsgymnasiet har begått något övertramt så förtjänar han att förbli ett "cold case".