2011-05-31, 10:13
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crack-boy
vill ni veta en hemlis? ibland kan CSG jobba i civilt. fast dom inte får det... fast säg inte det

Välkommen till världen.
Citera
2011-06-15, 23:11
Medlem
Bäver_s avatar
Csg är hypade och är aldrig där dem ska vara, en skåning lyckades köra 15 panels på den veckan han var i Sthlm. Vad säger det om grabbarna i grönt?
Citera
2011-06-15, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Csg är hypade och är aldrig där dem ska vara, en skåning lyckades köra 15 panels på den veckan han var i Sthlm. Vad säger det om grabbarna i grönt?

Nu är du orättvis. De har faktiskt flera flickor som springer runt också.
Citera
2011-06-16, 00:03
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Nu är du orättvis. De har faktiskt flera flickor som springer runt också.

Du menar småbrudarna som börjar grina när man trycker in dem i ett hörn?
Citera
2011-06-16, 00:23
Medlem
MLP5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Du menar småbrudarna som börjar grina när man trycker in dem i ett hörn?

Du menar brudarna du antastar i Nynäshamn-yarden?
Citera
2011-06-16, 03:05
Medlem
Det är inget fel på Nynäs-surprise-buttsecks. En given klassiker i sommartider.
Citera
2011-06-16, 09:41
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLP5
Du menar brudarna du antastar i Nynäshamn-yarden?

Det finns ingen yard i Nynäshamn din sopa.
Citera
2011-06-25, 08:36
Medlem
UpptagenIdiots avatar
Vad har ni för erfarenhet av CSG?

Hur ser ni på deras verksamhet?

Skulle ni vilja ha lite mer "inside-info" om dem om ni kunde, eller skiter ni i sånt?
Citera
2011-06-25, 22:30
Medlem
klecens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpptagenIdiot
Vad har ni för erfarenhet av CSG?

Hur ser ni på deras verksamhet?

Skulle ni vilja ha lite mer "inside-info" om dem om ni kunde, eller skiter ni i sånt?
1. har bara hört historier om vad de gör och sysslar med samt deras arbetsätt. jag har sett en csgare själv, vilket många andra har.

2. dålig, att använda övervåld och jobba civilt fast de inte får är ju att bryta mot lagen, deras uppgift är att ta fast folk som bryter mot lagen, dvs ta fast graffitimålare eller andra som begår skadegörelse.
i vilket fall begår csg brott, precis som graffitimålare eller andra som har planer att förstöra saker som tillhör SL (eller andra saker från andra företag som har csg som bevakar åt dem).

3. all information är värdefull, allt ifrån hur deras bil ser ut till vart de kan tänkas gömma sig.
Citera
2011-06-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klecen
1. har bara hört historier om vad de gör och sysslar med samt deras arbetsätt. jag har sett en csgare själv, vilket många andra har.

2. dålig, att använda övervåld och jobba civilt fast de inte får är ju att bryta mot lagen, deras uppgift är att ta fast folk som bryter mot lagen, dvs ta fast graffitimålare eller andra som begår skadegörelse.
i vilket fall begår csg brott, precis som graffitimålare eller andra som har planer att förstöra saker som tillhör SL (eller andra saker från andra företag som har csg som bevakar åt dem).

3. all information är värdefull, allt ifrån hur deras bil ser ut till vart de kan tänkas gömma sig.

vaktadPUNKTcom
Citera
2011-06-26, 00:08
Medlem
UpptagenIdiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klecen

Varför jag ställer frågorna är för att jag undrar ifall det skulle vara intressant för er att veta mer.
Har nämligen jobbat hos CSG...
Citera
2011-06-26, 11:53
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpptagenIdiot
Varför jag ställer frågorna är för att jag undrar ifall det skulle vara intressant för er att veta mer.
Har nämligen jobbat hos CSG...

Jasså, vilket område?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in