2010-07-18, 16:11
Bannlyst
Varför uppdaterar inte www.vaktad.se längre?
Citera
2010-07-18, 21:54
Medlem
Soepas avatar
Och varför är tråden så död? Vad har hänt med csg? såg en tag på tuben samt tags på pendeln igår.
Citera
2010-07-18, 22:00
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soepa
Och varför är tråden så död? Vad har hänt med csg? såg en tag på tuben samt tags på pendeln igår.
Gangsta
///7
Citera
2010-07-18, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soepa

Ett tips om man vill se CSG är att åka till ICA Maxi i Solna Business Park mellan kl 19 och 20 på vardagar. De brukar komma 8-10 st CSGare och handla keso och tonfisk ungefär då. Du känner igen dem på deras matchande brallor och allmänt blåsa ansiktsuttryck. Så åker de alla omkring i civila Skodabilar.
Citera
2010-07-31, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Ett tips om man vill se CSG är att åka till ICA Maxi i Solna Business Park mellan kl 19 och 20 på vardagar. De brukar komma 8-10 st CSGare och handla keso och tonfisk ungefär då. Du känner igen dem på deras matchande brallor och allmänt blåsa ansiktsuttryck. Så åker de alla omkring i civila Skodabilar.

Roliga är väl att det är ni äckliga klottrare som på andras bekostnad målar små teckningar på väggar som är blåsta... Tillbaka till dagis snorungar
Citera
2010-07-31, 22:23
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvett
Roliga är väl att det är ni äckliga klottrare som på andras bekostnad målar små teckningar på väggar som är blåsta... Tillbaka till dagis snorungar
jag målar stora teckningar
Citera
2010-07-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvett

En annan sak som är kul är att de nu inte längre kommer till ICA och handlar keso. Iallafall inte de gånger jag varit där senaste tiden. Slump kanske men de senaste året har de varit där vaaaarje gång. Alltid i samma civila bilar och samma blåsta ansiktsuttryck. Var de nu handlar sin keso och tonfisk vet jag inte men jag antar att det är någon mindre och dyrare affär. Stackarna. Du verkar extra upprörd, kan det vara så att du är sur för att du inte längre får handla keso och tonfisk där du brukat?
Citera
2010-08-01, 08:45
Medlem
holla . cuj 627 hahahahahahaha !! ni e inte så jävla smärta nästa gång kan ni kanske byta om lite länger från bilen ?
Citera
2010-08-04, 19:10
Medlem
UNDERGROOUNDs avatar
INte csg men södermalmspolisens klottermission

Polisassisten Theo Mandoki

Jobbar / jobbade med en blond kvinnlig kollega.. Väldigt utmärkande med haglöfs rygga, haglöfs jacka öronsnäckan o springskorna

Följde efter mig och polare från HL medborgarplatsen

http://profile.ak.fbcdn.net/profile-...34745_8978.jpg
Citera
2010-08-04, 19:46
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNDERGROOUND

Jobbar / jobbade med en blond kvinnlig kollega.. Väldigt utmärkande med haglöfs rygga, haglöfs jacka öronsnäckan o springskorna

Dom har ett antal spanare som står utanför, står det en skum jävel ned för gatan där och hänger så vet ni att det är lönlöst att köpa några burkar där. Vad som händer är att theo förföljer er en bra bit(lyssnar och samlar information) och sen kommer hans polare och plockar alla burkar.
Citera
2010-08-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UNDERGROOUND

är du hundra på att de inte e csg ? .. så vitt vad ja kunde se så va de csgs kläder som kom på
Citera
2010-08-11, 14:45
Medlem
UNDERGROOUNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killkill
är du hundra på att de inte e csg ? .. så vitt vad ja kunde se så va de csgs kläder som kom på

Ja, han jobbar på klottermissionen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in