2010-08-11, 14:46
Medlem
UNDERGROOUNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Dom har ett antal spanare som står utanför, står det en skum jävel ned för gatan där och hänger så vet ni att det är lönlöst att köpa några burkar där. Vad som händer är att theo förföljer er en bra bit(lyssnar och samlar information) och sen kommer hans polare och plockar alla burkar.

Han "skickade" inga polare utan gjorde själv ingripandet..

lite kul också att han hade uppskuren haglöfs ryggsäck " för att passa in i klotter kulturen " som han beskrev det..
Citera
2010-08-11, 15:34
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNDERGROOUND
Han "skickade" inga polare utan gjorde själv ingripandet..

lite kul också att han hade uppskuren haglöfs ryggsäck " för att passa in i klotter kulturen " som han beskrev det..

Allt eller inget om han ska passa in! Han robbar ju redan folk och har uppskuren rygga, snart står han väl och vinglar inne på HL med en folle i handen och en stanley i ryggen.
Citera
2010-08-11, 16:07
Medlem
Citat:
Dom har ett antal spanare som står utanför, står det en skum jävel ned för gatan där och hänger så vet ni att det är lönlöst att köpa några burkar där. Vad som händer är att theo förföljer er en bra bit(lyssnar och samlar information) och sen kommer hans polare och plockar alla burkar.

En idé kan då vara att inte snacka högt o brett om hur feta backjumps man ska göra med de nyköpta burkarna utan hålla käften om klotterrelaterade grejer. Om någon mot förmodan skulle fråga så ska ni till märsta eller måla om erat rum.
Citera
2010-08-11, 19:38
Medlem
warums avatar
Igår såg jag en CSG bil som hade fastnat på Drive-thrun på Max. Det såg kul ut
Citera
2010-08-11, 19:41
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Igår såg jag en CSG bil som hade fastnat på Drive-thrun på Max. Det såg kul ut

Sånt ska man ta kort på!
Citera
2010-08-11, 20:06
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
En idé kan då vara att inte snacka högt o brett om hur feta backjumps man ska göra med de nyköpta burkarna utan hålla käften om klotterrelaterade grejer. Om någon mot förmodan skulle fråga så ska ni till märsta eller måla om erat rum.

tror du jag snackar om sånt på tuben?

Det kvittar om du säger att du ska till märsta dom tar burkarna endå.(vi sa det) Men hela skiten är bara ett svepskäl eftersom dom fotograferade alla mina antecknignar från plugget. Jag tror dom jobbar upp en databas för klottrare just nu.
Citera
2010-08-12, 02:48
Medlem
Krylla av de på tuben o pendeln efter matchen idag...
De är så coola när de står o tror att de får respekt för att de gör angry-face
Citera
2010-08-12, 09:35
Medlem
Citat:
tror du jag snackar om sånt på tuben?

Det kvittar om du säger att du ska till märsta dom tar burkarna endå.(vi sa det) Men hela skiten är bara ett svepskäl eftersom dom fotograferade alla mina antecknignar från plugget. Jag tror dom jobbar upp en databas för klottrare just nu.

De gjorde allt det där för ni lät dem.
Citera
2010-08-12, 10:05
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
De gjorde allt det där för ni lät dem.
haha hur ska du kunna hindra en polis i hans arbeta? sätter du dig till motvärn så blir du även gripen. låter riktigt värt när man ändå får tillbaka burkarna lite senare.
Citera
2010-08-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillForSatan
haha hur ska du kunna hindra en polis i hans arbeta? sätter du dig till motvärn så blir du även gripen. låter riktigt värt när man ändå får tillbaka burkarna lite senare.

Gripen för vad? De får inte kolla din väska ifall du inte ger dem tillåtelse.
Citera
2010-08-12, 11:46
Medlem
Citat:
Gripen för vad? De får inte kolla din väska ifall du inte ger dem tillåtelse.

Om de inte får tillåtelse att kolla i väskan så brukar de be än skaka på väskan, om de hör något intressant så ja...
Annars får du åka med till stationen om man har otur
Citera
2010-08-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Om de inte får tillåtelse att kolla i väskan så brukar de be än skaka på väskan, om de hör något intressant så ja...
Annars får du åka med till stationen om man har otur

Ja. Hellre det än att lägga sig på rygg och ändå bli av med allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in