Citat:
Ursprungligen postat av
Eurypterida
Det finns inte ord nog i vokubaläret för att beskriva hur trött jag är på ditt ideologiska trams.
Du babblar om kapitalism och frihet som en naturlag, som svält och diktatur som en ofrånkomlig kombination trots att den västerländska demokratin knappt hunnit fira etthundraårsjubileum.
Dessa ordlekar sysslar du medan musikhjälpen samlar in pengar till barn som prostituerar sig för att ha råd med mat i den kapitalistiska friheten.
Det ultimatum du ställer handlar inte om ett ideologiskt val utan om ett retoriskt val.
Antingen anammar man ditt tvärtomspråk och dina personangrepp som trumfar Orwells 1984 eller så är man en ondskefull kommunist i din dogmatiska och osammanhängande förvirrade sammanblandning av bokstäver .
Jag blir hellre hatad och illa tilltalad, i mitt försök att försvara sanningen och frihet,
än att vara omtyckt och demagogisk i avsikten att försvara lögner och diktatur.
Att dagligen försvara, i denna tråd, västvärldens värsta diktatur, Nordkorea,
är i mina ögon, ofattbart.
Jag har varit med för länge, för att gå på vänsterideologier år 2017.
Dessutom har jag jobbat internationellt i alla världsdelar, den slutas jag kommit till, är, att innan ett bättre samhällssystem
än det kapitalistiska och demokratiska, förevisas mig, i PRAKTIKEN, och inte i teorin, är jag villig att ändra uppfattning.
Historien kommer att döma Nordkorea, hårt, mycket hårt.