Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Felixius
Jag sitter ju inte och hittar på direkt. Uppgifterna om den ekonomiska skadan har varit diskuterad under flera veckor. Ingen bedömare uppskattar skadan till mindre än hundratals miljoner dollar.
Filmen kostade 40 miljoner dollar. Det blir en fin vinst ska du se, skada kan du glömma.
Citat:
Vi får ju se. SONY har redan blivit stämd av medarbetare för att inte skyddat privata uppgifter och sådant brukar bli dyrt i USA. Men det blir väl troligen förlikningar med mera. Nu kanske detta tapp vänds till sin motsats då filmen släpps med stor PR.
Haha, all PR är bra. Jag talade om för dig när du började gnälla här, har du glömt? Du sa att filmen inte kommer visas, jag sa att det kommer den. Du sa filmen var stoppad och skrotad, jag sa nej. Nu visas den.
Citat:
Men men...vi får se vad som händer framöver....mycket material skall finnas ute hos de som hackat filmstudion och det lär komma ut och den fortsatta reaktionen från Nordkorea är ju förstås höljt i dunkel.
Sony hoppas att ni ska fortsätta göra reklam för deras lågbudgetfilm, vilken hype! Vi kan inte förvänta oss att Nordkorea som är kvar i långt gångna tider ska förstå hur det fungerar men ni lågbudget dikatorskramare borde lärt er vid det här laget
Ni och Nordkorea är bara en freakshow med losers, det är inte så att era högljudda protester har den effekt ni vill ha, det är bara underhållning och PR. Som trådens namn också visar, en freakshow med troll, feta små grisar och nu finns det en komedi om det. Tyvärr finns det såklart även en sjuk verklighet med kannibalism, tortyr och slavläger som den nordkoreanska diktaturen kommer brinna i helvetet för.