2008-11-08, 09:35
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
Jag vet inte riktigt var jag ska lägga denna tråden, den handlar ju om droger i allmänt, och det finns inget sådant forum, detta är det närmaste jag kommer om jag vill fråga de som sysslar med olika droger.
Mycket kul, och främst intressant tråd faktiskt! Bra trådstart, hoppas bara den inte stängs ner pga dåligt med diskussionsunderlag!
Citat:
Det jag vill är att folk ska svara på några frågor angående sina drogvanor.
Citat:
1. Vilka droger använder du?
Tjack, Subutex, Benso IBLAND, en jävla massa röka, Tramadol, Svamp, Kola nån gång, Oxy med flera.. Men jag är påväg till total drogfrihet i resten av mitt liv nu snart! Ska bara knarka upp allt jag har hemma, sen blir det Robin goes nykter! Även från alkohol. Dock kommer jag inte att sluta röka!

Citat:
2. Varför använder du droger?
Deslvis för att det är roligt, allt blir roligare! Jag har rätt trist ofta med annars, och mycket tid över! Sen vill jag ha provat allt som är kul innan man dör! Liksom om man hör från folk att ecstasy är det bästa dom gjort i sitt liv.. Klart man vill prova då liksom!

Sen så är det nog FBs fel lite med.. Då jag fick liberalare syn på droger än jag hade innan!
Citat:
3. Är du nöjd med ditt bruk, eller skulle du vilja sluta?
Jag var nöjd med det förut, för jag har alltid haft så bra kontroll (oftast) på vad och hur mycket jag ´stoppar i mig! Och det har aldrig gått ut över nått, så bara positiva erfarenheter! :P
Citat:
4. Skulle du rekomendera andra att bruka samma droger som du?
Nej absolut inte! Jag skulle aldrig chanska på att personen jag skulle ge något har psyke och klarar av att inte bli beroende! Och ALDRIG småungar.. = mindre än 18.
Dock skulle jag faktiskt rekomendera folk att prova svamp, nån lagom dos så att den som provar inte blir rädd.. Typ 1,5g thai cubensis. Detta skulle jag rekomendera för att det kan verkligen förändra ens LIV! Man är dessutom på bra humör hur länge som helst efteråt!
Samt skulle jag vilja att folk provade röka och fick känna på hur det är bara! ´Nuff said..
Citat:
5. Hur skulle du känna om någon av din nära släkt skulle bruka samma droger som du, t.ex ditt barn, syskon eller föräldrar.
Cannabis eller allt? Om dom tog allt så skulle jag sätta mig ner och prata med dem riktigt ordentligt!