2017-08-05, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Men precis som du indirekt skriver löser man det inom vänskapskretsen. Hans beteende var vidrigt, men polisanmäler sin vän för något dylikt är det bara illojala skitstövlar som gör.

Exakt. Det löser sig självt.
Citera
2017-08-05, 00:25
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Stopp i T-banan efter bråk.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ar-roda-linjen

T-banan är stoppad efter bråk. Är det Borg som varit i farten igen och gjort helikoptern och tagit sina medpassagerare i skrevet

Jag tror att det behövs en tråd i delen humor Grab them by their crouch.
Citera
2017-08-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Ska erkänna att jag är totalt ointresserad av prideveckan. Men är det så illa som du skriver? Att bögarna viftar med sina könsorgan framför barn? Jag trodde de åtminstone hade kalsongerna på när de var ute och paraderade på stadens gator...

Aldrig sett. Det där har han tagit ur sina egna fantasier.
Citera
2017-08-05, 00:26
Medlem
banzaipirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Han daskade till 2 kvinnor som nu försöker göra en Assange på han!
Ja det är väl inte så smart gjort i dagens samhälle. Det finns ju faktiskt olika sammanhang när man ingår ett sorts samförstånd under festen vad som är okej eller ej. Är vi båda fulla som svin? Känns det bra nu? Om svaret är ja, så kan man inte ångra sig dagen efter. Kvinnor "tafsar" på mig för jämnan när de är fulla. Men säger jag stopp så är det stopp. Slutar de inte så är det en helt annan sak. Den som går in i leken får leken tåla
Citera
2017-08-05, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Det tycks finnas en hel del erfarenhet av diverse droger hos de som skriver i tråden. Skulle ni, med all er erfarenhet, vilja säga att detta som Borg gjorde förra helgen förmodligen är en engångsgrej? Eller är det mera troligt att han gjort liknande saker tidigare?

Han har nog inte gått på droger när han var i regeringen men en kvinna eller man kan lätt dra ner en partner det är sant.

Om Borg har drogat länge låter inte så troligt då borde han veta hur illa det kan gå.
Många kommer hävda att han har fått en "spetsad" drink men då kommer nästa problem hur ska Borg bevisa detta?

Detta är nog en av de större skandalerna de senaste 25åren i Sverige.
Björn Borg tog en del Cola runt 1990 men han var ingen LÄNGRE han hade slutat med tennis och var skyldig miljoner.
Det viste vi alla som var runt 30år på den tiden.
Citera
2017-08-05, 00:27
Medlem
Oj...
Läser man de senaste sidorna(!) i den här tråden så dyker bilden av en massa flashbackare upp med höggafflarna i högsta hugg.

Vad är det för tråkiga liv ni har/har haft??

Jag har varit på och har haft fler fester o party än vad jag kan räkna upp.
Nästa varje gång är det någon som flippar ut eller har lite för roligt.
Faktiskt oftast brudar som flashar tuttarna eller böjer sig framåt o dra ner brallor o trosor o flashar fittan. Med eller utan vidhängande tampongsnöre.
Någon börjar lipa, någon blir aggressiv, någon börjar slås mm mm mm.

Ibland är det A, ibland B eller C.

Hela gänget vet att sånt händer på fyllan ibland. Ingen anklagar någon dan efter eller lipar om att ringa polisen. Fullt samförstånd och medmänsklighet. Ingen stöts ut, mobbas eller baktalas.
Nästa gång kan det vara jag som ballar ut.

Ni som gapar sexist, fyllo, o annan skit om Borg (som för övrigt jag inte har något för politiskt) beter er på samma sätt som kärringen i grannhuset som skriker på ungarna att de inte får cykla på gräsmattan.

Många här som brukar klaga på MSM för att de "drevar". Ni är ju fan ännu värre.

Skaffa ett liv vetja. Patetiskt.
Citera
2017-08-05, 00:28
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Men precis som du indirekt skriver löser man det inom vänskapskretsen. Hans beteende var vidrigt, men polisanmäler sin vän för något dylikt är det bara illojala skitstövlar som gör.

Om du nu leker runt i någon kriminell sfär där lojalitet är ert kodord så tror jag inte den existerar i fd finansministerns kretsar. Och i den kriminella lojala sfären sitter dom flesta inne, så nej, jag köper inte det dravlet om lojalitet.

Jag skrev först att han skulle få pissa med röven som svar på en fråga, men det svaret dög inte riktigt, så jag svarade igen att jag inte skulle dra mig för att anmäla. Så det står jag fast vid och det i tur och ordning även om det första alternativet är det som skadat mest.

Citat:
Mannen som arrangerade sommarfesten är mer sparsam i sina kommentarer:
– Det var ingen jätterolig händelse, men jag vill inte kommentera.
http://www.expressen.se/nyheter/-exm...v-en-blackout/

Behövs inte mer än så utan det talar sitt eget språk vad som hänt på den här festen.
Senast redigerad av Moosky 2017-08-05 kl. 00:30.
Citera
2017-08-05, 00:29
Citat:
Fattar du inte att hans beteende är brottsligt?

Om en vän till dig dricker på en privat fest och sen sätter sig rattfull bakom ratten, då "löser du det inom vänkretsen" eller? Och nästa gång han gör det, när inga vänner är där för att "lösa det", vad händer då?

Endera polisanmäler man ett brottsligt beteende, eller så är man medskyldig om det upprepas. Och även för konsekvenserna.
Citera
2017-08-05, 00:30
Medlem
"Håller med, det hela är patetiskt och det är säkert inte första gången han betett sig så.. " - finns det någon som har fler liknande historier om honom?
Citera
2017-08-05, 00:31
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Oj...
Läser man de senaste sidorna(!) i den här tråden så dyker bilden av en massa flashbackare upp med höggafflarna i högsta hugg.

Vad är det för tråkiga liv ni har/har haft??

Jag har varit på och har haft fler fester o party än vad jag kan räkna upp.
Nästa varje gång är det någon som flippar ut eller har lite för roligt.
Faktiskt oftast brudar som flashar tuttarna eller böjer sig framåt o dra ner brallor o trosor o flashar fittan. Med eller utan vidhängande tampongsnöre.
Någon börjar lipa, någon blir aggressiv, någon börjar slås mm mm mm.

Ibland är det A, ibland B eller C.

Hela gänget vet att sånt händer på fyllan ibland. Ingen anklagar någon dan efter eller lipar om att ringa polisen. Fullt samförstånd och medmänsklighet. Ingen stöts ut, mobbas eller baktalas.
Nästa gång kan det vara jag som ballar ut.

Ni som gapar sexist, fyllo, o annan skit om Borg (som för övrigt jag inte har något för politiskt) beter er på samma sätt som kärringen i grannhuset som skriker på ungarna att de inte får cykla på gräsmattan.

Många här som brukar klaga på MSM för att de "drevar". Ni är ju fan ännu värre.

Skaffa ett liv vetja. Patetiskt.
Du och ditt umgänge beter sig så på familjefester med barn närvarande? Jävla patrask.
Citera
2017-08-05, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Som att jämföra äpplen och päron, grabben.

Man kan ju för fan inte jämföra dina privata ointressanta happenings med vad en före detta svensk finansminister ställer till med på fyllan på en fest med barnfamiljer och näringseliten i Sverige samlade; det hoppas jag ju verkligen att även du inser annars är du ju helt lost.

Som dessutom nu kommit till allmän kännedom och det runtom i Europa (vad det nu verkar).

Polisanmälan har ju redan inkommit som ett brev på (sega!) Postnord, by the way.

Du får ju självfallet tycka så. Jag tror att en polisanmälan varken gör till eller från i detta fall. AB blir, hoppas jag, straffad så det räcker ändå.
Citera
2017-08-05, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du och ditt umgänge beter sig så på familjefester med barn närvarande? Jävla patrask.

Det var vid 11 tiden på kvällen som Borg försökte sig på en stämningshöjare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in