2017-08-04, 11:01
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, kanske ni kan tvinga honom att avgå som minister.

Va? Borg är inte minister längre. Men det var inte Kent Ekeroth och de andra två unga Sd:arna när de gjorde sin fadäs heller. Det har ändå använts emot hela det sverigedemokratiska partiet i alla dessa år...
Citera
2017-08-04, 11:02
Medlem
DP har kommenterat på FB:

Citat:
Dominika Peczynski Jag älskar dig Anders, vet att det inte var ditt rätta jag som visade sig.
Citera
2017-08-04, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Inte? Hur tänker du? Stefan L & Jimmie Å kan nu alltså utan problem ställa sig rygg mot rygg dra fram kukarna och skrika "grab'm by the pussy" och de är helt jävla golden? Inte minsta lilla kritik kan komma från alliensen eftersom AB gjort detta? Låter för bra för att vara sant.
Jag tänkte Trumps uttalande i bussen. Jag nämnde inget om att Löfvén och Åkesson skulle dra fram kukarna. Det gjorde du.
Citera
2017-08-04, 11:03
Medlem
vigillarfittas avatar
En Facebook-kompis till Borg som är :Styrelseledamot at SMÅA
ledamot av internationella beredningen at SKL
Oppositionslandstingsråd (M) at Landstinget Blekinge
Styrelseordförande at CMAB
tycker att detta borde ha mörkats.

Citat:
Dessutom någon på festen som tyckte att det var viktigt att Aftonbladet kontaktades! Fint sällskap som tycker att x tusen kronor var viktigare än något annat!
Annars heder åt dig som uppriktigt erkänner och ber om ursäkt!

Jävla kräk hela bunten. Fy fan.
Man funderar ju på vad som hände på äckelgubbarnas privata jaktfester som Holmen ordnade.
Citera
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillhaenKille
Dominika har varit en företagsam och arbetsam kvinna. Alla jobb räknas, å sälja telefonsex ingår i detta. Det enda av intresse nu är: VAR ÄR BILDEN PÅ SNORREN.
Eller vad säger vittnena om storleken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Va? Borg är inte minister längre. Men det var inte Kent Ekeroth och de andra två unga Sd:arna när de gjorde sin fadäs heller. Det har ändå använts emot hela det sverigedemokratiska partiet i alla dessa år...

haha, är han inte? Min poäng är att han inte är aktiv. Så det kommer lite för sent att var till nytta.
Citera
Tycker det låter som att han tagit kokain. Samma svinbeteende som på Persbrandts glada dagar.
Citera
2017-08-04, 11:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Antar att tråden flyttas till Politiker-forumet nu när allt är officiellt.

Men innan dess så vill jag gratulera Borg till den nya karriären. Om 5 år är han ett parkbänksfyllo på heltid. Lite kul förresten att han får uppmuntrande likes på Fejjan från sina polare. Om ett tag kommer de ändå att vara f.d. polare. Det är lite typiskt svenskt, man förlåter så gärna sina vänner, och sedan fryser man ut dom. Inbjudningarna slutar komma osv.

För övrigt är jag besviken på svensk media. Finns det inte längre vettiga paparazzis med teleobjektiv som når in på närmaste skärgårdsö? Dags att börja med drönare kanske?

Så lär det bli. Offentligt vill de visa sitt stöd men efter det kommer det inte några inbjudningar. Det skyller de sedan själva på att det är för Anders bästa då det kommer bjudas på alkohol så det är bäst att han stannar hemma.

Svensk media har väl bara sådan koll när det gäller politiker från ett visst annat parti.
Citera
2017-08-04, 11:04
Medlem
utforskarens avatar
Herre gud vilka torftiga människor ni i den här tråden verkar vara!

Att Anders Borg är en "kul kille" fattade man väl redan av hans hästsvans, ring i örat och val av sambo (och av Dominikas val av sambo).

Att snoppen åker fram tycker jag tyder på att man har haft en riktigt blöt och rolig fest, i goda vänners lag. Har hänt många gånger i mina umgängeskretsar. Det brukar inte vara något som någon gör en grej av, och definitivt inget som man sedan går och skvallrar om för folk som inte var med på festen.

Tyvärr verkar det som att någon eller några av festdeltagarna var lika torra och tråkiga skvallerbyttor som er i den här tråden. Alltid lika trist när man råkar hamna på en potentiell röjarskiva med såna typer.

Givetvis låg alla eventuella barn och sov när det här utspelade sig.

Kudos till Anders och Dominika, skulle gärna festa med dem till långt in på natten!
Citera
2017-08-04, 11:05
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Ja, det funkar, och funkar också väldigt bra socialt, om man uttrycker det chockerande i hyfsat nyktert tillstånd och med god verbal förmåga. Då ses man ofta som en frispråkig, flambojant och intelligent individ.

Men aldrig i ett drängfullt tillstånd. Never.
Nu är det ju oklart om du insinuant vill mena det, men det finns ju inget som bekräftar att Anders Borg var "drängfull" när han försökte med partytricket. Det är väl mest hans egen lögn om "blackout" och mytbildning i tråden som skapat den bilden. Ser man mer till Borgs eget – sannolikt mer sanningsenliga – påstående att han "inte dricker mer än de flesta", så var han väl bara lite uppsluppet småberusad.
Misstaget vara alltså, enligt mig, inte att han söp sig oredigt full, utan att han missbedömde situationen som varande mer privat och avskuren från det övriga samhället än vad den egentligen var.

En mer intressant fråga här är väl vem skvallerbyttan var. Anders Borg sitter nog nu och furiöst går igenom festens klientel efter ett svar på den frågan.
Hur många var på festen?
Citera
2017-08-04, 11:05
Medlem
Karmans avatar
"Av fyllehundar och ungar får man höra sanningen", lyder ett gammalt ordspråk, som är ganska talande.

Tyvärr tyder väl detta också på att mannen har problem med spriten? Så här pass spårar inte en vuxen människa ur på en fest. Det är nog bäst att han låter flaskan stå i framtiden.
Citera
2017-08-04, 11:06
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIGAFCE
Skulle tippa på detta det redan finns ett färdigt lite program som Andres börjar med på måndag. Tror inte att han får sparken .

Vågar man gissa på en time-out inledningsvis?

Sedermera så kanske karriärkurvan börjar visa tecken på, törs man säga, impotens?

Kuk-Anders såg ut att vara i semester-modus. Man frågar sig om detta var den enda fadäsen, eller är det ytterligare en i en serie liknande incidenter.

Edit: Puck-tvåa rörande serialitet.
Senast redigerad av Dystopikern 2017-08-04 kl. 11:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in