2017-08-04, 22:37
Medlem
Triremers avatar
Tar Borg över efter Ingves kommer det bli helikopterpengar
Citera
2017-08-04, 22:38
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Dillandet om hur jobbigt han har det just nu känns lite tramsigt. Var det inte mer jobbigt som finansminister så ansträngde han sig nog inte tillräckligt. Visa kuken kan vem om helst göra.
Citera
2017-08-04, 22:38
Medlem
Mufffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Finns inget som talar för att han tagit annat än alkohol, så tills annat framkommer med underlag gäller alkohol i ensam form här.
Jävligt konstigt att man letar orsaker för detta beteende så fort det handlar om en typ som Borg.
Nej, men det är beteendet i sig som talar för att något sådant varit inblandat, inte för att det handlar om en minister. En sådan jävla blackout som innefattar så spårade beteenden är typiskt vid en kombo med liknande preparat. Men men, självklart inget som är bekräftat.
Citera
2017-08-04, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Inget att be om ursäkt för. Men trevligt med öppenhet för argument - det ser man inte ofta en fredagskväll på flashback, eller Husarö...

Nu vet vi ju inte om Borg äter SSRI, men "några pressade månader" var det ju.

Vetenskap går före oss enkla människor! Självklart vet vi inte om Anders "kuk" Borg käkar - Gaba eller "hjärnsignalsubstanser", men det vore ju skönt om det vore en sjukdom -

Att en vuxen människa gör såhär samt att festdeltagarna tjallar - kan ju bara inte vara fucking sant
Citera
2017-08-04, 22:40
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Poängen är jag inte utan vidare tror på "uppgifterna" om just dessa saker. Järnrörsskandalen handlar just om några från en yngre generation.

Ordet hora användes inte som okvädningsord på 1970-80-talet. Det finns inte i vår generationsvokabulär. Och verkligen inte när alla spärrar släpper.

Ursäkta mig ... men inte kan väl både du och Anders Borg levt under en mossbelupen (för att då använda ditt mossiga vokabulär) gammal sten, och det hittills under hela jävla 2000-talet?

Tja; det är ju fullt möjligt att inte just du lärt dig några nya moderna okvädningsord under hela den tiden - men uppenbarligen gjorde ju den gode (onde, fule?) partikamraten Anders det ... din gammelmoderat!
Citera
2017-08-04, 22:41
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soligt
Jag menade att vi i Sverige är rätt vana vid att se nakna kroppar...

Handlar om beteende och situation.
Citera
2017-08-04, 22:42
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Kvinnoförakt? Han föraktar ju hela svenska folket!

Framförallt arbetarklassen.
Citera
2017-08-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dillandet om hur jobbigt han har det just nu känns lite tramsigt. Var det inte mer jobbigt som finansminister så ansträngde han sig nog inte tillräckligt. Visa kuken kan vem om helst göra.

Det är hårt att sitta i styrelser och dra in miljoner i arvode. Jobbigt att bo bra och ha god ekonomi. Förståligt nog stressar det honom också att gå på fester i skärgården så långt bort från en asylsökande barnimitatör och medel-Svensson det bara går att befinna sig. Anders har det jobbigt just nu.
Citera
2017-08-04, 22:45
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Märkligt att ingen nitade fanskapet?!
Precis, dom borde ha visat lite STAKE!!
Citera
2017-08-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Inte Gudrun, inte Lööf och inga hen.
Citera
2017-08-04, 22:46
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Finns inget som talar för att han tagit annat än alkohol, så tills annat framkommer med underlag gäller alkohol i ensam form här.
Jävligt konstigt att man letar orsaker för detta beteende så fort det handlar om en typ som Borg.

Vad är det som är konstigt med det? Borg är ingen Nisse i Hökarängen eller Hassan i Husby. Han är en offentlig person som hade ansvar för rikets finanser i åtta år. Det finns inget konstigt i att folk på flashback spekulerar kring vilka substanser utöver idioti som orsakade att han tog fram kuken på festen. Det motsatta vore konstigt.
Senast redigerad av Blundetto 2017-08-04 kl. 22:49.
Citera
2017-08-04, 22:49
Medlem
Denna "story" har blåst upp till en tornado, det är ju löjligt! Anders Borg har varit på en Privat fest, och där betett sig på ett sådant sätt att det enligt media och feministvänstern bör leda till åtal! Är dessa proportioner rimliga?
Är man full och får blackouts så visar det då rakt inte det "rätta och sanna jaget" som en del påstår,
tvärtom, man gör saker man aldrig i sin vildaste fantasi skulle komma på tanken att göra i nyktert tillstånd! Jag VET det, jag talar av egen erfarenhet, drack alldeles för mycket en tid--och gjorde dårsaker, bl a låg jag med en kille utanför en restaurang, på gatan alltså! Nån "god" vän (som Anders också verkar ha)...tog nga bilder och skickade till mig dagen efter...Jag mindes absolut ingenting, minnet var kolsvart..men bilden talade ju för att det hade hänt! Och det var inte det enda dåraktiga jag gjorde.
Folk som känner mig och inte vet om det skulle aldrig någonsin kunna tänka sig att jag gjort en hel del såna "saker"...

Så tro på Anders när han säger sig ha fått blackout, och tro inte att han är sådan i normalt tillstånd.
Jag tycker han blivit uthängd av media, och inte minst av sina "goda" väänner..som tipsade media för nga tusenlappar. Han har varit Sveriges bästa finansminister ever, och avundsjukan ligger väl och lurar i vassen och när man får chansen att sätta dit nån så..
Jag lider med Anders, förstår precis vad han går igenom. Jag var ju inte känd så tack och lov brydde sig inte media om de bilder jag fotades i....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in