2008-02-09, 20:13
Medlem
frågan är vad det ger för fördelar och varför vissa använder det

mer massa?, ta killar som lee priest ett riktigt massa-monster (för sin längd)...ingen GH buk där inte

när man ser "småkillar" på amatörtävlingar med gh magar så börjar man undra vad det är som är så bra med det som gör att de riskerar sin symmetri...upptäcker de inte sin gravida mage i tid och slutar med skiten eller vad?
Citera
2008-02-09, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kufen

mer massa?, ta killar som lee priest ett riktigt massa-monster (för sin längd)...ingen GH buk där inte

när man ser "småkillar" på amatörtävlingar med gh magar så börjar man undra vad det är som är så bra med det som gör att de riskerar sin symmetri...upptäcker de inte sin gravida mage i tid och slutar med skiten eller vad?

Handlar om att bli störst. Finns många trådar som behandlar ämnet i fråga.
Citera
2008-02-09, 20:17
Bannlyst
Citat:

Nej, de fortsätter och missbruka allt var steroider har att göra. Jag tror att många blir besatta. Det finns många bra exempel på svenska byggare som på de senaste åren helt spårat ut när det gäller symmetri till följd av Gh.
Citera
2008-02-09, 20:21
Medlem
MrBettys avatar
hoppas Wolf klarar av att behålla sin midja
Citera
2008-02-09, 20:24
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Desmond har BRED midja inte särskilt stor GH mage som det var prat om.
Desmond har mycket bred midja, ja. Han har också GH-mage, kanske inte den största någonsin, men bra synlig är den iaf.

http://www.desmondmiller.com/Ironman_May_2006.jpg
http://www.desmondmiller.com/ky5.jpg
http://www.desmondmiller.com/ny18.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av MrBetty
hoppas Wolf klarar av att behålla sin midja
Håller med, den är riktigt bra att döma av Mr O 07. Vad ligger den på?
Citera
2008-02-09, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grischka
Nej, de fortsätter och missbruka allt var steroider har att göra. Jag tror att många blir besatta. Det finns många bra exempel på svenska byggare som på de senaste åren helt spårat ut när det gäller symmetri till följd av Gh.

Jag trodde bodybuilders var oerhört självkritiska när det gäller sin fysik?
Citera
2008-02-09, 20:26
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Yep, GH och Insulin ....

Men men bäst genom alla tider anyway

den heliga kombinationen som frisätter igf-1 vilket i sin tur får inälvorna att växa vid överdosering.
Citera
2008-02-09, 21:36
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A50
den heliga kombinationen som frisätter igf-1 vilket i sin tur får inälvorna att växa vid överdosering.

Nu ska jag bara förtydliga lite.

Gh mage får man av extrem överdosering av Gh och/eller insulin.
Citera
2008-02-09, 23:12
Bannlyst
Citat:
Jag trodde bodybuilders var oerhört självkritiska när det gäller sin fysik?

De var så tidigare, men i och med dagens freakighet existerar inte symmetri längre. Det handlar bara om att vara störst och hårdast och då försvinner allt sunt förnuft.
Citera
2008-02-10, 22:34
Medlem
A50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarneyG
Nu ska jag bara förtydliga lite.

Gh mage får man av extrem överdosering av Gh och/eller insulin.

okej, ifrågasätter inte din kunskap men det mesta jag läst om igf1 säger att inälvorna har en väldig massa igf1 receptorer och därför ska man inte gå över en viss mängd per dag då detta förstorar inälvorna.
Citera
2008-02-16, 17:37
Medlem
endast gh-norditropin

Halllå alla!!!! Jag har precis kört igång en kur på endast norditropin, 3 enheter om dagen på morgonen. Har kört 5 dagar nu o märker redan en jävla skillnad i styrka. Jag kan inte kombinera med andra preparat pga av urinprov. Har inte dopat mig så mycket tidigare men körde lite deca för 2 år sen. Nån som har några tips för att så bra som möjligt utnyttja gh:t. Jag kan som sagt inte ta nått som syns i urinprov..... köpte gh:t för 45kr/ui, e det för mycket eller e det rätt pris? det e simplexx norditropin 10mg/ml 1,5 ml ampuller...

Tack på förhand...

pidden

glömde en sak... har märkt en jävla skillnad i humör o mående, har blivit på mycket bättre humör o en jävla energi, som att bli tonåring på nytt hehe
Senast redigerad av PiDDen 2008-02-16 kl. 17:39.
Citera
2008-02-26, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PiDDen
glömde en sak... har märkt en jävla skillnad i humör o mående, har blivit på mycket bättre humör o en jävla energi, som att bli tonåring på nytt hehe

Tror det är exakt därför folk blir beroende..

Ser dock inget problem med "beroendet" om man inte överdoserar utom möjligtvis hål i plånboken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in