2008-08-03, 21:17
Medlem
ente en jävel som har en ynka tanke att bidra med till min fråga?
Citera
2008-08-03, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MadAnd
ente en jävel som har en ynka tanke att bidra med till min fråga?

kolla med folket på powerboard istället finns mycket kunnigt folk där
Citera
2008-08-18, 17:55
Medlem
igf tråd finns, se kur rapporter

"Har läst runt lite på olika forum.. Tycks vara lite delad mening om igf-1 lr3 orsakar hyperplasia (om jag inte har missförstått det, engelskan är inte vad den borde) Hade uppskattat lite utlåtanden från svenska brukare."

Jag håller på och testar så kolla in min tråd! Uppföljning och ny start blir nu i sept, 4 mån efter avslutad 20dgr kur!
Senast redigerad av kickbulldog 2008-08-18 kl. 18:00.
Citera
2008-08-18, 19:09
Medlem
inz@nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evol_
Finns dom som påstår att Tillväxt inte syns på doping prov, stämmer de?

Det stämmer att det inte syns.
Citera
2008-09-03, 02:52
Medlem
Hur är det egentligen med Norditropin Simplexx, finns det ampuller som är omärkta och oförseglade som är äkta? Har en bekant som använder just dessa flaskor som ser riktigt b-aktiga ut. Omärkta glasrör med en röd gummiplupp i botten som åker med när man suger ut vätskan. Eftersom det inte sitter nåt skydd för gummit där man sticker igenom så kan man ju tänka sig att även om de innehöll äkta HGH från början så kanske nån i försäljningskedjan bytt ut innehållet mot t ex vatten. Priset ligger runt 25/iu så det är ju rätt bra pris om det är äkta grejjer.
Citera
2008-09-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
Hur är det egentligen med Norditropin Simplexx, finns det ampuller som är omärkta och oförseglade som är äkta? Har en bekant som använder just dessa flaskor som ser riktigt b-aktiga ut. Omärkta glasrör med en röd gummiplupp i botten som åker med när man suger ut vätskan. Eftersom det inte sitter nåt skydd för gummit där man sticker igenom så kan man ju tänka sig att även om de innehöll äkta HGH från början så kanske nån i försäljningskedjan bytt ut innehållet mot t ex vatten. Priset ligger runt 25/iu så det är ju rätt bra pris om det är äkta grejjer.

Kan tänka mig att det är generiskt växt från kina.

Man bör vara noga med leverantör av detta då det kan bli väldigt dyrt innan man märker sitt misstag.

//Nikke
Citera
2008-09-03, 17:26
Bannlyst
fakesen som fanns på simplexx ifrån danmark var helt sinnessjukt bra så skulle inte ta i sånna med tång ens, utan skulle jag köra så är det bluetops eller liknande som gäller
Citera
2008-09-03, 20:32
Medlem
Anarkist! Men kommer väl bara i pulverform från Kina? Dessa ampuller är alltså små avlånga rör med klar flytande vätska som ser ut som äkta Simplexx förutom att det inte sitter några etiketter på överhuvudtaget och som sagt inget skydd över gummit där man ska suga upp. Litar ju på min polare eftersom han själv kör på grejjerna och jag vet att han litar till 100% på den som han i sin tur köper grejjerna av. Bägge är veteraner i sammanhanget så de borde ha koll.

Schymmer! "fakesen som fanns på simplexx ifrån danmark var helt sinnessjukt bra så skulle inte ta i sånna med tång ens, utan skulle jag köra så är det bluetops eller liknande som gäller"

Ehh, nu hänger jag inte med utan måste blivit nåt fel? Fakesen är sjukt bra så därför så skulle du aldrig ta i dom med tång?

Ryktas ju att fakesen på Simplexx skulle innehålla insulin men det är jag rätt säker på att polarens grejjer inte innehåller i alla fall, det borde han märkt.
Citera
2008-09-04, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
Anarkist! Men kommer väl bara i pulverform från Kina? Dessa ampuller är alltså små avlånga rör med klar flytande vätska som ser ut som äkta Simplexx förutom att det inte sitter några etiketter på överhuvudtaget och som sagt inget skydd över gummit där man ska suga upp. Litar ju på min polare eftersom han själv kör på grejjerna och jag vet att han litar till 100% på den som han i sin tur köper grejjerna av. Bägge är veteraner i sammanhanget så de borde ha koll.

Schymmer! "fakesen som fanns på simplexx ifrån danmark var helt sinnessjukt bra så skulle inte ta i sånna med tång ens, utan skulle jag köra så är det bluetops eller liknande som gäller"

Ehh, nu hänger jag inte med utan måste blivit nåt fel? Fakesen är sjukt bra så därför så skulle du aldrig ta i dom med tång?

Ryktas ju att fakesen på Simplexx skulle innehålla insulin men det är jag rätt säker på att polarens grejjer inte innehåller i alla fall, det borde han märkt.

kolla på bodyofscience själv så kommer du se vad jag menar med att fakesen var sjukt bra. Jo tyckte mig lockså läsa att dom bara innehöll insulin
Citera
2008-09-23, 17:10
Medlem
yoshimas avatar
Blandning av HGH, såhär gör du!

Beredning och mäta ditt HGH
Så du har nu en injektionsflaska HGH i form av frystorkat pulver. Storleken på detta pulver bör anges på flaskan någonstans. Det kommer antingen anges i enheter (IU: s) eller i milligram (mg). Om det anges i milligram, konvertering är oftast anges som 1 mg = ~ 3IU: s (det verkligen mer exakt 1 mg = 2.7IU). Vi kommer att använda detta 1 mg = 3IU: s för vår guide eftersom det är den standard som oftast refereras av tillverkare.

Vad vi måste göra detta frystorkat pulver är att lägga några Bakteriostatiska vatten (BW), sterilt vatten, eller till och med flytande vitamin B12 för att rekonstruera den och göra den redo att injicera.

Vad vi väljer att återskapa den med bör bero på hur snabbt vi använder GH. Bakteriostatiska vatten är i princip sterilt vatten med 0,9% Bensylalkohol läggas till, och detta Alkohol håller allt från växande i vatten, vilket gör det säkert för injektion under längst tid, upp till tre veckor. Om beloppet av GH i vår flaskan är nog att pågå i ett par veckor på vår önskade dagliga dosen, BW är det klokaste valet. För gemensamt utnyttjande för bodybuilding (2-5 IE är en dag) och mer vanligt flaskan storlek (10 IE: s) är det inte riktigt lika kritisk som för alla dessa dilutents används ... flaskan kommer att användas upp långt innan bakterier eller något börjar växa i vår färdigberedda HGH. Det är verkligen personlig preferens utanför de överväganden som anges ovan.

Beredning
1.) Ta en kompress med alkohol och kompress proppen av både din HGH flaskan och flaskan i dilutent (BW, sterilt vatten, B12).

2.) Ta en 3cc spruta med en 23 eller 25 gauge nål (1 "eller 1,5") och utarbeta och beloppet för önskad dilutent. Beloppet inte är kritiska, andra än att se till att du vet exakt hur mycket du har använt. Det bästa tumregel är välja ett belopp som gör att mäta den slutliga produkten lätt

exempel-1 ml (cc) per 10 IE injektionsflaska med HGH skulle innebära att varje 10-märket på en u100 slin sprutan skulle lika 1 IE av HGH

2ml (cc) till en 10 IE injektionsflaska med HGH skulle innebära att 20 prägel på en u100 sprutan skulle lika 1 IE av HGH

3 ml (cc) till en 10 IE injektionsflaska med HGH skulle innebära att 30 prägel på en u100 sprutan skulle lika 1 IE av HGH

3.) Ta den här sprutan med dilutent och tryck in det i injektionsflaskan med frystorkat pulver, mete så att nålen vidrör den sida av flaskan, och undvika att skjuta den dilutent direkt på frystorkat pulver. Gör det gå långsamt ner på sidan av flaskan (låt det inte kraftfullt rusa i).

4.) Efter alla de dilutent har lagts till HGH flaskan, gentling virvel (inte agitera eller våldsamt skaka flaskan) tills det frystorkade pulvret har lösts upp och du kvar en klar vätska. Den HGH är nu klar för användning. Lagra din nu rekonstruerad HGH i kylskåp. Om du har använt BW att återskapa det kommer att bli bra i tre veckor. Om du har använt sterilt vatten, det är bra för cirka 5 dagar.

MÄTNING
När du har rekonstruerad din HGH, nu du behöver veta hur man mäter önskat belopp för injektion. Du kommer att vilja använda en u100 injektionsspruta för att dra ut och injicera din HGH.

Här är sättet att ta reda på hur mycket för att dra ut. Eftersom du vet hur mycket IE finns i din HGH flaskan, och du vet också hur mycket vatten du har utspädda det med, vi bara dela ut på följande sätt:

Du måste veta följande för att vara framgångsrik --

1 ml = 1cc = 100 IE: s

Så vi tar vårt antal IE: s av HGH från etiketten på den torra frystorkat pulver (oftast 10 IE är för oss alla Jintropin användare), och vi dela in det belopp som dilutent vi använde.

exempel-Vi använde 1cc (ml) vatten. Vi har ett 10 IE injektionsflaska med HGH.
Från vår formeln ovan vet vi att 1cc = 100 IE: s, så vi har 100 IE: s vatten.
Vi nu dela upp de 100 IE: s (summan av våra vatten) med 10 IE: s (summan av våra HGH)

100 IE / 10 IE = 10

Denna 10 kommer helt överensstämmer med märkningen på en u100 injektionsspruta. I vårt exempel var 10 prägel på vår sprutan motsvarar 1 IE av HGH. Vill du dra ut 2 IE: s av GH? .... dra ut till 20 märke på sprutan.

Det handlar om alla finns på den. Så att återblick, bara fortsätt rakt:

1.) Hur mycket faktiska HGH du har att göra med (läs från flaskan)
2.) Hur mycket vatten (dilutent) du använder för att lägga till den faktiska HGH.
3.) Dela upp den mängd vatten i enheter med beloppet av GH i enheter.
4.) Resultatet av detta lika mätning på din u100 injektionsspruta per GH.
5.) Multiplicera antalet du få det steg 4 av hur många enheter du vill injicera. Detta är numret för att dra till på din spruta.

tack The_crippler för texten!

översatt av Yoshima!

mvh
Citera
2008-09-23, 20:53
Medlem
Felons avatar
Hgh = Hcg?

det är en sak jag iaf kommer ha problem med när jag kör min första kur (om jag gör det) om ca 3-4år..

ganska komplicerad läsning enligt mig
Citera
2008-09-23, 20:55
Medlem
Molkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felon
Hgh = Hcg?

det är en sak jag iaf kommer ha problem med när jag kör min första kur (om jag gör det) om ca 3-4år..

ganska komplicerad läsning enligt mig

HGH=Human Growth Hormone
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in