Som sagt, försent, därför att tillväxtzonerna i dina skelett ändar har slutit sig, och lägger inte på mer längd, helt enkelt.
Det finns en metod, som är förbaskat smärtsam OCH dyr som knappast utförs i Sverige utom på dvärgar i princip.
Denna går ut på att bryta dina ben
( till exempel, kan vara armarna också, men nu talar vi om längd. )
En stålställning med muttrar borras igenom benändarna och varje morgon / dag skall du skruva på muttrarna en millimeter eller två.
Så att benändarna skiljs från varandra en bit från varandra vid varje skruvning.
Då vill skelettet lägga till mer benmassa, och försöker sluta till brottet.
Detta är oerhört smärtsamt, och jag tror knappast att du vill gå igenom det och tillbringa ett år i Italien eller spanien, där det är ganska vanligt att detta görs.
Du kan ju också tänka dig vilken tid det tar för att bara bli ett par centimeter längre, plus, kostnaden. Du får betala själv, för du är ju inte extremkort. Nix.
Alltså:
Fruktansvärd smärta, rullstolsbunden, du kan inte ens gå på toa utan får en skål under rumpan att trycka i, du behöver hjälp med att folk lyfter dig i säng etc.
Du får INTE på några som helst villkor stödja på dina ben, för de är brutna så länge behandlingen pågår!
Och, du kommer att skrika varenda gång det skall skruvas, garanterat, trots smärtstillande.
Det är du som avgör om det är värt det. tycker du det, börja spara pengar. Nu.
Mysigt va...?
__________________________________________________ _______________
Ett annat alternativ är att du helt enkelt skär av dig / tar bort bollarna
(Pungkulorna) för att få bort testoseronet, och litet andra hormoner.
Kastratsångare som var vanliga förr slutade aldrig att växa helt på längden, därför att testot inte stoppade benändarna.
Vid 50 års ålder var de flesta över 2 meter.
Sök på kastratsångare, och titta på fotografierna. men, Jag tror ingen läkare i Sverige gör detta på din begäran.
Alltså, utomlands igen.
Och är det värt just det?
Det om åldern med kalvaniseringen har du fått om bakfoten, du skulle ha börjat med hormoner vid ungefär 13-14 års ålder, sedan fortsatt tills du nått önskad längd, efter några år.
Nåväl, två val har jag gett dig.