2004-12-14, 22:07
Medlem
Boddies avatar
Tillväxt?

Hur mycket tillväxt brukar man ta per dag har hittat den här:
GH Jintropin 100IU-kit (med vatten) 4500:-
Hur funkar det är det rör och hur länge räcker den där? Har för mig att det brukar vara normalt med runnt 6IE/dag stämmer det? Det står ju 100IU-kit är det då 1IE per rör då?Förklara gärna lite om det hela. Jag har en polare som är sugen, jag är själv lite nojig vad det gäller tillväxt! Det är väl syntetiskt det där eller? Har inte intresserat mig av tillväxthormon tidigare därav den dåliga kunskapen om det.
Citera
2004-12-14, 22:32
Medlem
johan995s avatar
Jag ska køra på 6iu per dag mån-fre i 6 månader....
Citera
2004-12-15, 13:08
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Hur funkar det är det rör och hur länge räcker den där? Har för mig att det brukar vara normalt med runnt 6IE/dag stämmer det? Det står ju 100IU-kit är det då 1IE per rör då?Förklara gärna lite om det hela. Jag har en polare som är sugen, jag är själv lite nojig vad det gäller tillväxt! Det är väl syntetiskt det där eller? Har inte intresserat mig av tillväxthormon tidigare därav den dåliga kunskapen om det.

Det är inte 1iu per rör, tror det brukar vara mellan 3-6.
Vanligtvis ligger man mellan 3-6iu per dag för i förstahand förbränningssyfte.
Att folk ligger på det från mån-fre och har två dagar off beror oftast bara på plånboken, det finns alltså ingen praktiskt orsak som jag sett i alla fall.
Funderar själv lite smått på att lägga sig på 3-4iu om dagen/7dagar veckan. och se vad man kan få ut av det, intresset är i alla fall stort.
Citera
2004-12-15, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Det är inte 1iu per rör, tror det brukar vara mellan 3-6.
Vanligtvis ligger man mellan 3-6iu per dag för i förstahand förbränningssyfte.
Att folk ligger på det från mån-fre och har två dagar off beror oftast bara på plånboken, det finns alltså ingen praktiskt orsak som jag sett i alla fall.
Funderar själv lite smått på att lägga sig på 3-4iu om dagen/7dagar veckan. och se vad man kan få ut av det, intresset är i alla fall stort.

Med sånna doser kan knappast biverkningar komma, då syftar jag på organ som växer etc
Citera
2004-12-15, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie

ja det är syntetiskt. Dom brukar komma i förpackningar om 10 st rör a' 10 iu .
4-6 iu är en bra dos att bränna fett med.
Enda negativa med tillväxt är ju att risken för canser ökar. Annars är det mirakel medel ..
Citera
2005-01-06, 15:05
Medlem
fettförbränningseffekten av GH

vad kan man jämföra den fettförbärnnande effekten av GH med. dvs "Hur mycket" bärnner GH.?
Citera
2005-01-06, 15:06
Avslutad
Det går väl inte att svara på hur mycker du kommer bränna, det beror på många faktorer. men effektivt är det.
Citera
2005-01-06, 18:24
Medlem
Alladins avatar
Omöjlig fråga... men det skall vara bra!
Citera
2005-01-06, 19:01
Medlem
Gh ?
Citera
2005-01-06, 19:07
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Th5
Gh ?

Human Growth Hormon (HGH) = Tillväxt.
Citera
2005-01-07, 15:37
Medlem
Om man kör 2iu ed i 6v räcker det som fett förbränning? Eller är det bara borkastade pengar på så kort tid??
Citera
2005-01-07, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TomK
Om man kör 2iu ed i 6v räcker det som fett förbränning? Eller är det bara borkastade pengar på så kort tid??
Det är lite lite... 4-6iu iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in