2007-11-19, 21:46
Medlem
anavar / tillväxthormon ? till första kur.

hejsan allihopa .

är så att jag hade tänkt o ta min första kur om ca 4-5 mån .

då har jag alltså spanat in lite extra på anavar och tillväxthormon.
om jag kör anavar skall jag köra tabs en 30-40mg om dan i en 4 veckor hade jag tänkt. vill börja med en hyffsat mild kur för d första gången o se vad som händer.

tillväxthormon har jag också tänkt mig , men det som jag är mest rädd för där är
att det kan växa lite hur som helst men annars är det ju en av dem säkrare preparaten. har en kompis som gjorde det för några årsen det blev hur bra som helst men man vet ju inte som sagt...

så min fråga till er vad hade ni kört som första kur anqvar eller tillväxthormon ?
kom gärna med andra förslag . mvh J
Citera
2007-11-19, 22:04
Medlem
Dålig idé. Läs på lite bättre. Snabbfix: Släng på testo prop och kör 6-8 veckor istället.
Citera
2007-11-20, 09:47
Medlem
Jacksatans avatar
dyra prepp i förhållande till vad du får ut av det. Tillväxt ökar du ju i princip knappt av, utan det brukar tas för att få en bra deff(det är inte anabolt utan antikatabolt).
Håller med talaren ovan, satsa på en ren testokur istället.
Citera
2007-11-20, 17:19
Medlem
Tjackmästarens avatar
Korkad fråga om kinesiskt tillväxthormon

Okej, det här kanske låter som en riktig nybörjarfråga...

Jag har fått tag på kinesiskt HGH till en kur. Jag har använt tillväxt förut, jag vet hur man gör, dosering og allt det där. Grejjen är att varorna inte är som dom gamla. Det är i vanliga ampuller med blåa kapsyler, precis som Jintropin, som jag fått förut. Men så är det också lika många ampuller som är lite mindre och med röd kapsyl, och som innehåller en liten mängd av någon kristallinsk substans. Det ser precis ut som salt, några få milligram i varje ampull.

Kan någon berätta för mig vad som är i ampullerna med röd kapsyl? Vad är meningen med dom?
Citera
2007-11-20, 21:30
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmästaren
Okej, det här kanske låter som en riktig nybörjarfråga...

Jag har fått tag på kinesiskt HGH till en kur. Jag har använt tillväxt förut, jag vet hur man gör, dosering og allt det där. Grejjen är att varorna inte är som dom gamla. Det är i vanliga ampuller med blåa kapsyler, precis som Jintropin, som jag fått förut. Men så är det också lika många ampuller som är lite mindre och med röd kapsyl, och som innehåller en liten mängd av någon kristallinsk substans. Det ser precis ut som salt, några få milligram i varje ampull.

Kan någon berätta för mig vad som är i ampullerna med röd kapsyl? Vad är meningen med dom?

det är väll som med HCG att det verksamma ämnet är i de små amparna och det ska blandas med vätskan i de stora
Citera
2007-11-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiiiili
det är väll som med HCG att det verksamma ämnet är i de små amparna och det ska blandas med vätskan i de stora

Ja, det tror jag oxå.. vet att det e så med jintropin iaf!
Citera
2007-11-21, 08:41
Medlem
Tjackmästarens avatar
En gång till: Det finns ingen vätska. Dom stora ampullerna (blå kapsyl) innehåller själva HGH:et. Precis som vanligt. Dom lite mindre ampullerna (röd kapsyl) innehåller små kristaller som liknar salt. Ingen vätska alls. Inte som med HCG eller Jintropin.

Fan, har jag blivit blåst eller vad är det här för nått skumt?? Ingen?
Citera
2007-11-21, 19:59
Medlem
Alladins avatar
Ingen aning, vilket märke är det?
Citera
2007-11-21, 21:56
Medlem
Det är livsfarligt! Skicka det till mig omedelbart!
Citera
2007-11-21, 22:02
Medlem
wiiiilis avatar
det verkar ju som vattnet som skall blandas med hgh:t har torkat då blir det ju lite saltkristaller kvar.
men det låter jävligt konstigt för amparna lär ju vara syretäta.

vad var det för märke?
Citera
2007-11-22, 16:31
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Ingen aning, vilket märke är det?

Blue Tops från GL Pharmaceuticals skulle det vara. Jag har inga erfarenheter med deras HGH, men deras Melanotan är det inget fel på.

Jag är ganska säker på at det inte har varit vatten som har dunstat bort. Alla ampullerna ser riktigt täta och fina ut, och det är alldeles torrt inuti. Det vore jävligt konstigt om det är något fel på dom alla.

Jag talade med en kille som menade att det är salt (natriumklorid) som ska upplösas i 1 ml vanligt vatten och därefter blandas med HGH:et i den andra ampullen. Vetefan varför, alla har väl tillgång på bakteriostatiskt vatten eller ögonskölj till att injicera med. Dock är det säkert billigare än att skicka vatten hela vägen från Kina.

Om ingen vet något, kommer jag till att slänga väck dom med röd kapsyl och börja köra dom blåa med ögonskölj e.dyl.

Jag ska försöka ta en bild på grejerna och lägga ut.
Citera
2007-11-23, 13:06
Medlem
Du ska blanda ihop båda och det måste lösas upp ordentligt innan du använder det. finns sidor på nätet annars om du vill kolla jur man gör. använd google o lite fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in