Citat:
Ursprungligen postat av THX
har ej sett bilder på nån som tagit det men ofta så brukar många se ut som att dom har gigantism eller nåt me stora händer stor käke å de...har läst om de ja ville själv gå på de ett tag men ja ändrade mej snabbt
Nu är det ju sådant du "antar". Många ser inte ut så, men det "spekuleras". OBSERVERA. Spekuleras. Om att användare kan råka ut för det. Det är inte ens bevisat... ungdomar som får det för att förhindra dvärgväxt kan råka ut för det, för de har inte ens normalt sett vuxit klart. Och epifyserna i deras benstomme har inte slutits. Inte en ENDA biverkning är bevisad med GH, inte ens effekterna är riktigt bevisade. Eftersom vissa råkar ut för att deras kroppar producerar "anti-kroppar" mot GH:t vilket innebär att de inte får ut ett skit av det. Många har börjat snacka om att proffsbyggarnas utstående magar skulle vara en effekt av GH:t, men samtidigt så har mat trenderna förändrats mkt inom byggningen. Med t.ex. mkt högre protein intag. OCh vissa, t.ex. jag sväller som en jävla gris när jag äter större mängder. Om jag käkar riktigt mkt under en längre period så är mitt midjemått utökat med minst 4 cm, och det gör en jävla stor skillnad i hur magen putar ut. Då snackar jag inte om ökat fett heller.