2004-05-14, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Spelar hormonens storlek någon roll? Får man inte samma resultat oavsett storleken på pillren (om det nu är piller) eller måste verkligen hormonerna stå på tillväxt?

Öh, jag fattar inte riktigt din fråga? Vadå storlek?
tillväxt hormon är inte heller i piller form.
Citera
2004-05-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THX
har läst om att de e väldigt dyrt en kur kan kosta ungefär 1000$ och att skelettet kan växa fel. ja tror de e till för dvärgar.

Jo det ska vara dyrt, men beror på om man vill ha kuren till fettförbränning el. uppbyggnad. Är även till för såna som riskerar dvärgväxt. I USA används även GH i en slags "föryngrings terapi" för gamlingar.
Vad jag läst så är risken för att benen ska växa fel enormt liten.
Men nu vill jag ha inlägg här av folk som testat det?
Citera
2004-05-14, 11:01
Medlem
THXs avatar
de e inte alls liten risk käken tex växer som fan om då går på det och pannan kan se helt konstig ut finns massa annat åxå...till slut ser man nut som en neandertalare
Citera
2004-05-14, 11:07
Medlem
Citat:
de e inte alls liten risk käken tex växer som fan om då går på det och pannan kan se helt konstig ut finns massa annat åxå...till slut ser man nut som en neandertalare

Har du sett bevis på det på någon som du själv känner då?
Nämn inte ungdomar som får preparatet för att undkomma dvärgväxt. De räknas inte till diskussionen eftersom de inte är färdigväxta.
Citera
2004-05-14, 11:12
Medlem
THXs avatar
har ej sett bilder på nån som tagit det men ofta så brukar många se ut som att dom har gigantism eller nåt me stora händer stor käke å de...har läst om de ja ville själv gå på de ett tag men ja ändrade mej snabbt
Citera
2004-05-14, 11:28
Medlem
Citat:
har ej sett bilder på nån som tagit det men ofta så brukar många se ut som att dom har gigantism eller nåt me stora händer stor käke å de...har läst om de ja ville själv gå på de ett tag men ja ändrade mej snabbt

Nu är det ju sådant du "antar". Många ser inte ut så, men det "spekuleras". OBSERVERA. Spekuleras. Om att användare kan råka ut för det. Det är inte ens bevisat... ungdomar som får det för att förhindra dvärgväxt kan råka ut för det, för de har inte ens normalt sett vuxit klart. Och epifyserna i deras benstomme har inte slutits. Inte en ENDA biverkning är bevisad med GH, inte ens effekterna är riktigt bevisade. Eftersom vissa råkar ut för att deras kroppar producerar "anti-kroppar" mot GH:t vilket innebär att de inte får ut ett skit av det. Många har börjat snacka om att proffsbyggarnas utstående magar skulle vara en effekt av GH:t, men samtidigt så har mat trenderna förändrats mkt inom byggningen. Med t.ex. mkt högre protein intag. OCh vissa, t.ex. jag sväller som en jävla gris när jag äter större mängder. Om jag käkar riktigt mkt under en längre period så är mitt midjemått utökat med minst 4 cm, och det gör en jävla stor skillnad i hur magen putar ut. Då snackar jag inte om ökat fett heller.
Citera
2004-05-14, 11:38
Medlem
THXs avatar
jo de e ju mest spekulationer ja läst om men de finns folk som åxå råkat ur för de...men blir man längre om man tar hgh eller e de bara en steroid med mindre biverkningar än dom flesta andra steroider?
Citera
2004-05-14, 11:43
Medlem
Citat:
jo de e ju mest spekulationer ja läst om men de finns folk som åxå råkat ur för de...men blir man längre om man tar hgh eller e de bara en steroid med mindre biverkningar än dom flesta andra steroider?

Tillväxt hormon är just tillväxt hormon. Ingen steroid. Som du bör ha förstått från förra inlägget så är det bara ungdomar som kan växa på längden av det.
Du som är 19 år, dina epifyser har troligen slutits vid detta laget. Sägs ju att man kan växa till man är 20 år, men tror inte jag känner till någon som ökad i längd efter 18 års åldern. Väldigt få isf.
Citera
2004-05-14, 11:56
Medlem
THXs avatar
ja växer faktiskt lite på längden men rätt långsamt
Citera
2004-05-14, 18:59
Bannlyst
stålmanen

en kille/man på ett gym jag trännad e på had etagigt det när han var yngre han såg ut som stål manen väldigt graftig haka och näsa vilket had euppkomigt pga av det där..så det stämmer jag har sett livade bevis men har ingen aning om hur stor risken är att det händer
Citera
2004-05-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pSy
en kille/man på ett gym jag trännad e på had etagigt det när han var yngre han såg ut som stål manen väldigt graftig haka och näsa vilket had euppkomigt pga av det där..så det stämmer jag har sett livade bevis men har ingen aning om hur stor risken är att det händer

Ja men fick han det utskrivet och hur gammal var han när han gick på GH?
Citera
2004-05-14, 20:34
Bannlyst
Vad är det för skilland på tillväxthormon och anabola?
Det en är kemiskt det andra kropptilverkat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in