2005-04-18, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
DNP är inte det är rengöringsmedel av någe slag? Måste vara som att spela ryskrolette... Eller?

/mvh Ikh

aa niceiga bieffekter som ffan typ koma, elle död om man överdoserar
Citera
2005-04-18, 17:11
Medlem
Alladins avatar
Antar att Chewdog kommer återkomma med en dementi om DNP, om man doserar rätt dvs.
Inte ngt jag hade prövat och runt om på forumen tycker de som har prövat att de är bra, för de som inte tycker det var så bra är inte längre bland oss..

Första gången på DNP är lite rysk roulette, man kan dra på sig stygga bieffekter på även små doser om man har otur.
Sen borde det vara mer lugnt, dvs andra gången om man inte höjer doserna.
Citera
2005-04-18, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Antar att Chewdog kommer återkomma med en dementi om DNP, om man doserar rätt dvs.
Inte ngt jag hade prövat och runt om på forumen tycker de som har prövat att de är bra, för de som inte tycker det var så bra är inte längre bland oss..

Första gången på DNP är lite rysk roulette, man kan dra på sig stygga bieffekter på även små doser om man har otur.
Sen borde det vara mer lugnt, dvs andra gången om man inte höjer doserna.

ja tror ja skippar DNP iaf, tror clen räcker för mej som inte har så mkt o deffa =)
Citera
2005-04-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
kör 2-4 iu om du vill bränna fett. Att köra högre på unga människor är verkligen inte smart. Men jag skulle aldrig köra GH om jag inte kör insulin

Vad är det för magiskt med GH och insulin tillsammans?
Citera
2005-04-19, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Mash
Vad är det för magiskt med GH och insulin tillsammans?

Det undarar jag med.
GH är ett MYCKET bra prepparat som jag ser det, även i låga doser.
Citera
2005-04-19, 14:38
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audioline
Det undarar jag med.
GH är ett MYCKET bra prepparat som jag ser det, även i låga doser.

Det går ju att snacka om hur länge som helst, massamässigt sett ger det ju inte mkt att hänga i julgranen. Men övriga fördelar kan vara nog så bra, fettförbränningen, välbefinnandet osv osv.
Citera
2005-04-19, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Det går ju att snacka om hur länge som helst, massamässigt sett ger det ju inte mkt att hänga i julgranen. Men övriga fördelar kan vara nog så bra, fettförbränningen, välbefinnandet osv osv.

Ligger du fortfarande på GH ? Hur känns det , märker du något . Är det värt pengarna?
Citera
2005-04-19, 16:45
Medlem
Alladins avatar
Nej, av olika anledningar blev det 200iu... får se om jag ger det ngn mer chans senare. Märkte lite fettförbränning, tyckte dock det var det enda.
Blir det att man hoppar på igen så smäller jag på med 300iu minst, direkt.
Citera
2005-04-19, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dell
Ligger du fortfarande på GH ? Hur känns det , märker du något . Är det värt pengarna?
Så med andra ord, var det inte värt pengarna
?
Citera
2005-04-19, 16:51
Medlem
Alladins avatar
Inte de pengarna, kanske om man ligger på längre.
Detta var Jintropin i kartong, oblandat...

ED stick med slinnålar = inga probs, det kittlar kanske lite ngn gång ibland.
Citera
2005-06-22, 21:47
Medlem
CokeRushs avatar
tillväxt?

av diverse amöedningar har jag blivit jävligt nyfiken på tillväxthormoner. Jag och polare har diskuterat vilt i bastun angående detta ämne. Dom påstår att det inte finns nått bättre men att det är så jävla dyrt. Jag har husslat åt en av dom största droghandlarna i stan ett tag. Och efter en leverans kom även jag och han in lite på tillväxt. Och han kan styra det till mej på en dag. Så tro fan att man blir nyfiken. Men jag känner att jag måste veta massor innan jag ens funderar på att köra en tilväxt kur. Så ös ner tråden med motiveringar till att jag fan bara måste börja spara stålar till denna dunderhonung..
Citera
2005-06-22, 22:39
Medlem
dubbeltrubbels avatar
gh är rätt värdelöst faktiskt...

dels behöver du köra stora mängder typ 10 iu per dag och varje iu brukar kosta 40:-, sen måste du stacka det med TESTO, T3 och INSULIN... och du kommer ändå inte växa så mycket på gh utan det är testot som gör att du växer ja så då är det ju mycket bättre att bara köpa testo för typ 100:-/vecka eller hur?!

när du är rippad med en vikt på 120kg så kan du börja fundera på GH för muskeltillväxt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in