2004-06-15, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
inte?

1, du kan få massa sjukdomar
2, risk för stora kroppsdelar
3, bli fattig som en kyrkråtta.

...fast det skulle inte skada och få lite extra muskel celler

som han sa; dom gammla öst staterna..

Nu har jag hört att det är så rent och bra att sådana saker är jävligt ovanliga, men ni känner väl igen frasen... Jag har hört...

det är så att du kan ha rätt.

Men det här är inget jag tänkt börja med nu.. kanske om två tre år. men ska börja plugga på ämnet nu redan... specielt insulin delen...
Citera
2004-06-15, 09:00
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
Men det här är inget jag tänkt börja med nu.. kanske om två tre år. men ska börja plugga på ämnet nu redan... specielt insulin delen...

det e bra....plugga de här kommande 2-3 åren, så att du är 100% på att du gör rätt...
Citera
2004-06-15, 09:05
Medlem
Aeolos avatar
gör som jag, kör tungt som utav helvete och tillverka egen tillväxt hormon

spara en jävla massa cash...
Citera
2004-06-15, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
gör som jag, kör tungt som utav helvete och tillverka egen tillväxt hormon

spara en jävla massa cash...

Heheh du e hardcore...
Kan du kolla min andra post nu skulle vilja ha lite svar av dig..
Citera
2004-06-15, 12:24
Medlem
Även vanlig AAS bidrar ju med en höjning av växt hormon
Så länge preppet aromatiserar. Så egentligen, ju mer östro under kur, ju mer GH. Jag har en idé, vi alla opererar bort bröstkörtlarna och skippar allt som har med nolva och arimidex att göra. Sedan kör på några gram testo/dag.
Citera
2004-06-22, 20:07
Medlem
Länkar om tillväxt??????

nÄgon som har några bra länkar på svenska om tillväxt?? Alltså inte FASS info utan om hur man använder det som doping.. vill börja plugga på det nu, ska börj amed det till nästa vår... eller vintern vi får se..
Citera
2004-06-23, 00:59
Medlem
Pharmacia

Jag jobbade på Pharmacia(fd kabi pharmacia) 93-94 som klinisk prövningsledarassistent... ritade crf´s(case report forms) till olika studier med Tillväxt samt IGF-1(insulingrowthfactor type 1).
Kan avslöja att dem enda biverkningar vi på företaget såg var svullna fingrar i början av administreringen av tillväxt vilket var övergående samt kunde undvikas helt och hållet genom att sakta trappa upp, denna biverkning drabbar dock väldigt få... givetvis kan biverkningar av andra typer ske, men endast vid KRAFTIG överdosering (typ 12 i.e/dag i 2 månader).
Dem flesta brukar reagera på runt 4 i.e/dag, men det är olika som med alla andra hormoner... och bör tilläggas att även kvinnor kan köra detta då det varken är androgynt eller androgent(dessutom förlorar kvinnor mer fett än män av tillväxt-kurer..).
Annars finns det endast bra verkningar på kroppen - såsom minskad fettmängd och lätt ökad muskelmassa - kom ihåg, endast lätt! ökad muskelmassa.. en annan rolig effekt vid andvändning av tillväxt är det att av någon anledning sitter liksom musklerna kvar MYCKET längre än efter andra kurer om man tllsätter tillväxt till sin kur... och det är därför mkt smart att köra tillväxt under slutperioden av kuren med tanke på att det oftast är mucho DYRT!
sen finns det miljoner andra grejjer som händer i kuren, dem flesta är positiva effekter.. Jag har ofta märkt en tendens av skräck propagande med hänvisning till sjukdommen akromegali etc... akromegali är cancer i hypofysen och det kan man inte få av tillväxt injektioner! däremot kan man få akromegali liknande biverkningar om man skulle vara så korkad att man överdoserar fett i flera månader.... har faktiskt en bekant vars tunga(!) har vuxit... lite skoj tycker jag, och jävla otur för honom att det inte blev dicken hahaha. men det kan lika gärna bli typ hakan eller nå liknande... who knows

Gamlingar som fick det fick bättre minne, sexlust, pigghet etc YOU NAME IT! rapporterna var alltid positiva... och fettma patienter ska vi inte snaCKA om asså... den där jävla undermedicinen rädda fan livet på åtskilliga dödligt feta människor!

IGF-1 gavs till gammla kärringar med osteoporos, och jag tror att det testas än idag på denna målgrupp.. men jag är inte säker.
IGF-1 ska va riktigt bra det med men, jag vet inte så mkt om den... så

Men, för mig är tillväxt KUNG!
Citera
2004-06-23, 01:22
Medlem
Alladins avatar
Inte rädd att få "percy nilegård" haka då gammal?

Hur gick det med kompisens tunga, mkt förstor eller?
Citera
2004-06-23, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Inte rädd att få "percy nilegård" haka då gammal?

Hur gick det med kompisens tunga, mkt förstor eller?

han går alltid runt med tungan utanför munnen, och till slut var jag ju tvungen att fråga varför han alltid hade den utanför... och då berättade han historian för mig.
Han trodde att tillväxt skulle göra honom stoor...
Nåväl, han började med 4 i.e/dag och efter typ 2 veckor utan att ha vuxit ökade han till 6 i.e/dag..... så fortsatte det tills dosen var uppe i 12 i.e/dag och en dag så vakna han upp med en helt enorm tunga, typ 3 cm längre eller ngt liknande. när han lipade åt mig så var i Gene Simmons klass iaf!
Tillväxthormonet köpte han av en dvärg, hör o häpna..
kul va!
Citera
2004-06-23, 11:42
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammal
han går alltid runt med tungan utanför munnen, och till slut var jag ju tvungen att fråga varför han alltid hade den utanför... och då berättade han historian för mig.
Han trodde att tillväxt skulle göra honom stoor...
Nåväl, han började med 4 i.e/dag och efter typ 2 veckor utan att ha vuxit ökade han till 6 i.e/dag..... så fortsatte det tills dosen var uppe i 12 i.e/dag och en dag så vakna han upp med en helt enorm tunga, typ 3 cm längre eller ngt liknande. när han lipade åt mig så var i Gene Simmons klass iaf!
Tillväxthormonet köpte han av en dvärg, hör o häpna..
kul va!

Den kan ju inte växt mer eller mindre över en natt så lite "klant" måste han ju vart eller...?
Det är såpass att han mår dåligt av det alltså?
Citera
2004-06-23, 20:36
Medlem
hej gammal

Citat:
Ursprungligen postat av gammal
Jag jobbade på Pharmacia(fd kabi pharmacia) 93-94 som klinisk prövningsledarassistent... ritade crf´s(case report forms) till olika studier med Tillväxt samt IGF-1(insulingrowthfactor type 1).
Kan avslöja att dem enda biverkningar vi på företaget såg var svullna fingrar i början av administreringen av tillväxt vilket var övergående samt kunde undvikas helt och hållet genom att sakta trappa upp, denna biverkning drabbar dock väldigt få... givetvis kan biverkningar av andra typer ske, men endast vid KRAFTIG överdosering (typ 12 i.e/dag i 2 månader).
Dem flesta brukar reagera på runt 4 i.e/dag, men det är olika som med alla andra hormoner... och bör tilläggas att även kvinnor kan köra detta då det varken är androgynt eller androgent(dessutom förlorar kvinnor mer fett än män av tillväxt-kurer..).
Annars finns det endast bra verkningar på kroppen - såsom minskad fettmängd och lätt ökad muskelmassa - kom ihåg, endast lätt! ökad muskelmassa.. en annan rolig effekt vid andvändning av tillväxt är det att av någon anledning sitter liksom musklerna kvar MYCKET längre än efter andra kurer om man tllsätter tillväxt till sin kur... och det är därför mkt smart att köra tillväxt under slutperioden av kuren med tanke på att det oftast är mucho DYRT!
sen finns det miljoner andra grejjer som händer i kuren, dem flesta är positiva effekter.. Jag har ofta märkt en tendens av skräck propagande med hänvisning till sjukdommen akromegali etc... akromegali är cancer i hypofysen och det kan man inte få av tillväxt injektioner! däremot kan man få akromegali liknande biverkningar om man skulle vara så korkad att man överdoserar fett i flera månader.... har faktiskt en bekant vars tunga(!) har vuxit... lite skoj tycker jag, och jävla otur för honom att det inte blev dicken hahaha. men det kan lika gärna bli typ hakan eller nå liknande... who knows

Gamlingar som fick det fick bättre minne, sexlust, pigghet etc YOU NAME IT! rapporterna var alltid positiva... och fettma patienter ska vi inte snaCKA om asså... den där jävla undermedicinen rädda fan livet på åtskilliga dödligt feta människor!

IGF-1 gavs till gammla kärringar med osteoporos, och jag tror att det testas än idag på denna målgrupp.. men jag är inte säker.
IGF-1 ska va riktigt bra det med men, jag vet inte så mkt om den... så

Men, för mig är tillväxt KUNG!

Vet du var man kan läsa mer om hur man tar det hur,vad man bör stacka med osv .. Skulle vilja ha utförlig info . Det du skrev gjorde mig bara ännu mer sugen ....

Hur länge kan man va 'på' ?? Bräner det fett så in i helvete som alla säger??

Törstig på info!!!!
Citera
2004-06-24, 14:06
Bannlyst
Tänk om kuken växte 3 cm på en natt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in