2005-01-07, 15:39
Medlem
Har inte provat. Men efter vad jag har kommit fram till genom andra så är det bortkasstade pengar
Citera
2005-01-07, 16:18
Medlem
johan995s avatar
Vad jag hørt så ska man minst køra 3 mån. før HGH børjar inte verka førræn 2 måm..
Citera
2005-01-07, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan995
Vad jag hørt så ska man minst køra 3 mån.

?? kör inte du på det nu?? Hur går det?
Citera
2005-01-07, 21:59
Medlem
johan995s avatar
Har inte dragit igång æn...Drar på med det 1 feb.
Citera
2005-01-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johan995
Har inte dragit igång æn...Drar på med det 1 feb.
Citera
2005-01-08, 21:28
Medlem
Alladins avatar
Keep us up to date... under gh-kuren.
Lutar åt att jag också dra på ngt liknande senare...
Citera
2005-01-09, 18:06
Medlem
Varför inte köra AAS+T3 om du är ute efter att bränna fett?

Det lär sopa mattan med en GH-kur i det avseendet och dessutoom bygga muskler om du inte går för högt med T3't.
Citera
2005-01-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Mash
Varför inte köra AAS+T3 om du är ute efter att bränna fett?

Det lär sopa mattan med en GH-kur i det avseendet och dessutoom bygga muskler om du inte går för högt med T3't.

hur rekommenderar du att dosera T3 ? hur länge hur mycket??
Citera
2005-01-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dell
hur rekommenderar du att dosera T3 ? hur länge hur mycket??

Jag är ingen expert på området men doser upp till 50mg per dag tycker jag är en bra riktlinje. Det är dock et måste att stacka med någon sorts steroid som motverkar muskelnedbrytningne, annars ryker det mesta.

Är du intresserad att läsa mer kan jag varmt rekomendera dig: Thyroid Hormone for Weight Loss:
Citera
2005-01-09, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Mash
Jag är ingen expert på området men doser upp till 50mg per dag tycker jag är en bra riktlinje. Det är dock et måste att stacka med någon sorts steroid som motverkar muskelnedbrytningne, annars ryker det mesta.

Är du intresserad att läsa mer kan jag varmt rekomendera dig: Thyroid Hormone for Weight Loss:

T3 nämns i mcg inte gram. Om jag inte är helt ute och cyklar, vilket jag inte tror.

Sedan är det väldigt många som inte fått ett skit utav den förbrännande effekten utan bara tappat muskler av det. Och då menar jag med AAS inblandat.

GH är mycket, mycket, mycket säkrare att använda även om det är dyrare.

Vill man experimentera med T3 så bör man testa sig fram till en dos där man märker att fettet förbränns bra utan för mkt muskelförlust. Vissa klarar sig på 12,5 mcg medan andra inte får ngt alls utav det och får gå upp till 150 mcg om dagen el. mer.
Citera
2005-01-10, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
T3 nämns i mcg inte gram. Om jag inte är helt ute och cyklar, vilket jag inte tror.

Sedan är det väldigt många som inte fått ett skit utav den förbrännande effekten utan bara tappat muskler av det. Och då menar jag med AAS inblandat.

GH är mycket, mycket, mycket säkrare att använda även om det är dyrare.

Vill man experimentera med T3 så bör man testa sig fram till en dos där man märker att fettet förbränns bra utan för mkt muskelförlust. Vissa klarar sig på 12,5 mcg medan andra inte får ngt alls utav det och får gå upp till 150 mcg om dagen el. mer.

Du har helt rätt angående mcg, jag skrev fel.

Om du nu vet många som inte får bra effekt av T3 i steroidkurer under deff så kan jag bara säga.......ja ha. Jag vet att det funkar bra.

Det finns det dessutom gott om studier som visar, vill du se så kan jag rota fram det. Som grädde på moset finns det en fin studie där fettförbränningen mellan GH och T3+roids ingår, resultatet talar för sig självt.

Och hur kan du säga att GH är mycket säkrare än T3?
Citera
2005-01-10, 00:24
Avslutad
Travis, vad finns det för risker med T3 egentligen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in