2021-11-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Påstår du också att du får alla dina tillväxt via apotek? Hur många per år i så fall? vrf jag nämnde bamseshoppen för att majoriteten handlar på nätet ug. Att tro att HGH har gjort skillnad utan att testa sina igf-1 nivåer är ingen bevis att det fungerar, fortfarande testo slår i hästlängder tillväxt när det kommer till att bygga muskler det är bara fakta. Sen räcker det att man tar en snabb titt på din historik så förstår man att du är ingen seriös aas brukare utan en pundare: (FB) Åkt dit för narkotikasmuggling och lämnat positivt test. Ett brott eller två? /Mod

Du tar dig inte ens tid att läsa det man skriver utan gör egna antaganden du verkar själv lite bäng faktiskt.

Kul att du blev så pass intresserad av mig att du kollade igenom min posthistorik. Finns många bodybuilders som röker om detta nu var något nytt för dig. Men dom är väl också bara pundare Flashback Hulken.
Citera
2021-11-06, 09:39
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass

En annan märkligt påstående är din så kallade bekant som skriver ut i lilla Sverige där steroider ses i princip som narkotika regelbundet flera ggr per år HGH till dig och riskerar att bli av med legitimationen.
Det är redan ett helvete att få ut hostmedicin via sin lokala läkare men du däremot lyckas få tillväxt flera ggr per år och påstår dessutom i många år. Ja det hela luktar babian röv.

Det går 100% att få svensk HGH utskrivet av läkare. Jag vet minst 3 pers som fått det utav sin läkare MEN dom har någorlunda bra kontakt/samt att läkaren har fått ersättning.

Senast för 1-2år sedan var det ju en läkare som åkte dit pga att han hade skrivit ut diverse saker till höger och vänster så det förekommer absolut i "lilla sverige" Detta blev en stor nyhet, vilket man inte kan ha missat om man inte bodde i en grotta at the time.

Kan du inte softa lite med din inställning? Taggarna utåt och går till attack mot alla som inte håller med dig.. Jag och många andra älskar att diskutera och dela åsikter men stämningen blir snabbt skit när du vräker ut dig otrevliga ord och går till tack..Menar inget illa utan vill mest ha en trevlig stämmning byggarbröder imellan
Citera
2021-11-06, 20:22
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Det går 100% att få svensk HGH utskrivet av läkare. Jag vet minst 3 pers som fått det utav sin läkare MEN dom har någorlunda bra kontakt/samt att läkaren har fått ersättning.

Senast för 1-2år sedan var det ju en läkare som åkte dit pga att han hade skrivit ut diverse saker till höger och vänster så det förekommer absolut i "lilla sverige" Detta blev en stor nyhet, vilket man inte kan ha missat om man inte bodde i en grotta at the time.

Kan du inte softa lite med din inställning? Taggarna utåt och går till attack mot alla som inte håller med dig.. Jag och många andra älskar att diskutera och dela åsikter men stämningen blir snabbt skit när du vräker ut dig otrevliga ord och går till tack..Menar inget illa utan vill mest ha en trevlig stämmning byggarbröder imellan

Enligt Bodyfass är det stört omöjligt att få GH utskrivet, för han vet att det är så. Med rätt kontakt går det alldeles utmärkt att få det utskrivet, tyvärr besitter han inte dylika kontakter och blir sur och tvär som en liten gris. Blir väl så när han få köpa sitt UG-testo på HB. Hävdar man dessutom att testo har bättre egenskap att bränna fett än GH, ja då har man inte alls bestick i lådan.

Det är ingen som tar Bodyfat på allvar så ignorera honom bara.
Citera
2021-11-07, 10:56
Medlem
s44ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Enligt Bodyfass är det stört omöjligt att få GH utskrivet, för han vet att det är så. Med rätt kontakt går det alldeles utmärkt att få det utskrivet, tyvärr besitter han inte dylika kontakter och blir sur och tvär som en liten gris. Blir väl så när han få köpa sitt UG-testo på HB. Hävdar man dessutom att testo har bättre egenskap att bränna fett än GH, ja då har man inte alls bestick i lådan.

Jag brukar sällan döma folk eller liknande men nu förstår jag att man inte bör ödsla mer tid på honom ja.
Citera
2021-11-07, 13:11
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

Hahaha märkligt att jag har kylen full av svenskt GH som jag var med å hämta ut.

Håller med, ignorera denna nolla som är anabola frälst och anser bara han har rätt och more is better!
Citera
2021-11-29, 18:38
Medlem
Citat:
Det går alldeles utmärkt att ligga på en 1iu varje dag i 6 månader. Helst minst 1,5iu. Du kommer få bättre hud och sömn och högre ämnesomsättning så att fett bränns, i synnerhet kring buk. Aptit har det ingen inverkan på. Är du stor i maten så är du.
jag behöver komma i kontakt med dig ang min behandling. du verkar kunna och behärska detta ordentligt. tacksam
Citera
2021-11-29, 18:49
Medlem
Citat:
Din dumma åsna, du tror att du är ett jävla orakel här på forumet. TSH kan påverkas negativt av GH och därför skall du tillföra T4 och T3. Utan tillskott av T4 och T3 stiger TSH och fritt T4 och T3 går ner. Det märks att du aldrig använt GH.

Om du satte på dig dina flaskbottnar till glasögon hade kunnat läsa att jag mesta dels legat på 3iu men valde efter något år att sänka dosen. Det finns absolut ingen anledning att gå över 3iu om du inte har ambitioner att tävla. Jag har testat högre dos och de biverkningarna var inte att leka med. 3iu och neråt funkade fint för mig.

Det funkar faktiskt utmärkt att ligga på 1-1,5iu GH med T4 och T3 för ökad förbränning, bättre hud och sömn.

Jag har dessutom fullt förtroende för min bekant som är läkare inom invärtesmedicin. Mina värden har alltid varit perfekta tack vare kontinuerliga prover.

Jag använde Norditropin, och på ett annat forum kan jag trycka upp det i ditt defekta arsle där många kan gå i god för det. Jag har hjälpt andra med att få tillgång till min läkare.

Detta använde jag som numera är avregistrerat.

https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19991022000230

Du är verkligen är simpel jävla clown.

vad rekommendera du för dos och märke på somatropin.
fick utskriven Genotropin 1 mg.
min behandling:
är det nån ide att fråga om norditropin istället eller saizen eller nutropin?
vilken av dem är mer potent med tanke på farmakologin?
min tyroid är normal båda t4-t3 och tsh. behöver jag tillägg? hur ska jag gå tillväga?
Citera
2022-01-08, 20:03
Medlem
Kinaväxt för läkning

Tjena

Gar en hel del skador i både muskel och bindväv så jag tänkte dra hem några hundra enheter växt.

Tänkte köra nåt kinaväxt som en av dom största växtshopparna har.

Räcker 2iu ed för att läka skador eller ska man högre till?

Tar gärna emot lite tips eftersom det blir första gången jag kör HGH.
Citera
2022-01-10, 18:31
Medlem
Går det att köra låg dos HGH, alltså för välmående, för evigt? Eller är det max ett år även om man ligger på 10-12 iu i veckan?
Citera
2022-01-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenjaekel
Går det att köra låg dos HGH, alltså för välmående, för evigt? Eller är det max ett år även om man ligger på 10-12 iu i veckan?

Ja, det är ju tanken, GH är ju ett "mirakelhormon" och så länge du inte doserar enorma mängder så du växer fram nya tår utan håller dig till doser folk tar för välmående etc så kan ju ligga på livet ut såklart? Dina egna gh värden sjunker ju med åldern så rimligt o köra ju äldre man blir.
Citera
2022-01-19, 11:02
Medlem
Norditropin hgh

Hej.

Tänkte börja med Hg Norditropin nordilet 15 mg
Men, hur vet jag hur mycket en ui är?
Citera
2022-01-19, 11:19
Medlem
George1s avatar
1mg är 3.33 enheter / iu