2011-01-09, 01:11
Medlem
Huronians avatar
Ok. Av ren curiosa, vad kostar fungerande GH och hur får man tag på det om man nu har råd?
Citera
2011-01-09, 01:45
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huronian
Ok. Av ren curiosa, vad kostar fungerande GH och hur får man tag på det om man nu har råd?
Satsa på testo om du nu vill bruka aas
Citera
2011-01-09, 18:49
Medlem
Huronians avatar
Grejen är den att effekterna man får av testosteron inte är dom jag främst är ute efter. Har tillräckligt mycket hårväxt, för mycket temperament och är allmänt översexuell som det är. Jag vill inte göra det värre. Jag behöver snarare stabilare psyke, mer motivation, mer energi och bättre sömn. Dom fysiska effekterna av GH skulle jag heller inte tacka nej till.
Citera
2011-01-09, 20:00
Medlem
thatswhyimbigs avatar
Får man stora öron och näsa av hgh hoppar jag av direkt hahahahahaha
Citera
2011-01-09, 21:56
Medlem
Huronians avatar
Det får man. Jag hade hoppats att effekterna inte var överväldigande dock. Men wth, värt att testa en månad man lär ju inte se ut som en gremlin för det
Citera
2011-01-10, 08:06
Medlem
Har hört att man får haka som Jay Leno inom någon dag, hurvida man även erhåller hans humor låter jag vara osagt
Citera
2011-01-10, 13:45
Medlem
thatswhyimbigs avatar
jA KÖR HGH och NEJ man får inte stor näsa/öron av hgh.. jag kör 4 enheter om dagen... hur tror ni elit bodybuilderna skulle se ?? som kör 20 enheter om dan? eller vafan dom kör... haha skulle ju kunna flyga med öronen och använda näsan som bokstöd
Citera
2011-01-10, 13:47
Medlem
thatswhyimbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huronian
Det får man. Jag hade hoppats att effekterna inte var överväldigande dock. Men wth, värt att testa en månad man lär ju inte se ut som en gremlin för det
en månad på hgh kommer du inte märka ett skit.
Citera
2011-01-14, 01:42
Medlem
Bodde ihop med en kille som hade haft en hjärntumör som slått ut vissa hormoner och han tog tillväxt hormon varje dag smat testo en gång i månaden.

han växte en storlek i skor över en natt när han började ta det och nu väger han 170 kg med en start på 80 kg

han har tagit det i 8 år och läkarna kan antagligen inte balansera nivåerna axakt...

sko storlek är nu 46 med en start på 41 och när vi var på gymmet bänkade han 120

han har alldrig hållt i en skivstång förut...

frågan är om han kommer fortsätta växa hela livet?
Citera
2011-01-14, 02:53
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickspeed
Bodde ihop med en kille som hade haft en hjärntumör som slått ut vissa hormoner och han tog tillväxt hormon varje dag smat testo en gång i månaden.

han växte en storlek i skor över en natt när han började ta det och nu väger han 170 kg med en start på 80 kg

han har tagit det i 8 år och läkarna kan antagligen inte balansera nivåerna axakt...

sko storlek är nu 46 med en start på 41 och när vi var på gymmet bänkade han 120

han har alldrig hållt i en skivstång förut...

frågan är om han kommer fortsätta växa hela livet?

Inget konstigt att skostorleken växer både en och två storlekar över en natt... men att fötterna växer så snabbt är ren och skär bullshit. Angående vikten så bör han få hjälp med kosten för att komma till rätta med det och har inget med preparaten han tar att göra.
Citera
2011-01-15, 20:28
Medlem
Huronians avatar
Du menar att effekterna av hgh tar för lång tid på sig? Även när det gäller dom effekter som (ni) muskelbyggare vill ha av det?
Citera
2011-01-24, 15:19
Medlem
gringo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shootox
Nån som stött på detta? Skall vara Genotropin/tillväxt från Danmark

http://img99.imageshack.us/img99/363/dscn5354si4.jpg

läste precis gammalt inlägg av dig....Jag har stött på detta och kör det själv nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in