Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Din dumma åsna, du tror att du är ett jävla orakel här på forumet. TSH kan påverkas negativt av GH och därför skall du tillföra T4 och T3. Utan tillskott av T4 och T3 stiger TSH och fritt T4 och T3 går ner. Det märks att du aldrig använt GH.
Om du satte på dig dina flaskbottnar till glasögon hade kunnat läsa att jag mesta dels legat på 3iu men valde efter något år att sänka dosen. Det finns absolut ingen anledning att gå över 3iu om du inte har ambitioner att tävla. Jag har testat högre dos och de biverkningarna var inte att leka med. 3iu och neråt funkade fint för mig.
Det funkar faktiskt utmärkt att ligga på 1-1,5iu GH med T4 och T3 för ökad förbränning, bättre hud och sömn.
Jag har dessutom fullt förtroende för min bekant som är läkare inom invärtesmedicin. Mina värden har alltid varit perfekta tack vare kontinuerliga prover.
Jag använde Norditropin, och på ett annat forum kan jag trycka upp det i ditt defekta arsle där många kan gå i god för det. Jag har hjälpt andra med att få tillgång till min läkare.
Detta använde jag som numera är avregistrerat.
https://www.fass.se/LIF/product?userType=2&nplId=19991022000230
Du är verkligen är simpel jävla clown.
Nu blir du arg för att du vet att jag har avslöjat dina bullshit snack. Du fortfarande babblar om att T3 och T4 går ner vid bruk av tillväxt, svara på min fråga för femte gången nu istället din åsna. jag vill se siffror provresultat på dina TSH värden, du stoppar i dig levaxin och massa annat skit vid bruk av endast 1 iu HGH och påstår att du har dåligt ämnesomsättning utan att presentrea några siffror. Vad är det för TSH nivåer vi pratar om, men det kan du inte svara eftersom du snackar skit och har noll koll på dina nivåer.
Sen vill jag se dina igf-1 nivåer, om du verkligen har gått i så många år på tillväxt så borde det synas där.
i tidgare inlägg berättar du att din tsh har alltid varit pressat drf tar du levaxin, t3 och t4 men nu påstår du att du tar T3 och T4 för att GH sänker dessa nivåer. Du vilseleder folk med dina påstående och skitsnack att dyra HGH och speciellt vid bruk av 1iu ger i princip allt från styrka till återhämtning.
Alla erfarna BB vet att TEX testo slår i hästlängder HGH när det kommer till att bygga massa och återhämitng, HGH är bortkakstad pengar speciellt vid så låga doser som 1iu när du får så mycket mer av testo som är 20ggr billigare och effektivare. Dessutom risken är 90% att du får fake HGH om du handlar i Sverige men du knallar ju in på varendad apotek och hämtar med recept tillväxt,levaxin,t3,t4 och testo och gud vet vad mer.
Sluta snacka skit du kan ljuga till skit ungarna här på FB men kom inte till mig med dina bullshit om dina tunga privata kontakter när du inte ens vet vad du har för igf-1 och TSH nivåer och inte kan presentera några siffror utan hänvisar bara till din läkare. HGH är bra om man tävlar i IFBB nivå och då vid mycket högre doser än 1iu tillsammans med andra steroider inför stora tävlingar.