2011-01-03, 23:59
Medlem
thatswhyimbigs avatar
svårt att svara på då jag kört massa andra prepp sammtidigt. men tror inte jag fått några direkta styrkeökningar. dock tycker alla jävlar att jag vuxit som fan. och så bra brukar jag inte svara på prepp som med tillväxt. kan vara innbillning men. det är väll som jag säger att man kan äta mer utan att bli fetis=)

det roliga är att jag aldrig kört så låg dos testo som ja gör nu. körde 1g e5d sist ja körde kur. och nu 250mg . men denna kur känns fan så mycket bättre.. och då var det inte ens meningen att "kura" utan bara att cruisa.. så får se nu när ja går på tung testo/tren deff=) tror inte jag behöver skära ner speciellt mycket på käket
Citera
2011-01-04, 00:01
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatswhyimbig
svårt att svara på då jag kört massa andra prepp sammtidigt. men tror inte jag fått några direkta styrkeökningar. dock tycker alla jävlar att jag vuxit som fan. och så bra brukar jag inte svara på prepp som med tillväxt. kan vara innbillning men. det är väll som jag säger att man kan äta mer utan att bli fetis=)

det roliga är att jag aldrig kört så låg dos testo som ja gör nu. körde 1g e5d sist ja körde kur. och nu 250mg . men denna kur känns fan så mycket bättre.. och då var det inte ens meningen att "kura" utan bara att cruisa.. så får se nu när ja går på tung testo/tren deff=) tror inte jag behöver skära ner speciellt mycket på käket

Gött... keep it up.. kommer bli ett bra år för dig

mvh
Citera
2011-01-04, 00:25
Medlem
thatswhyimbigs avatar
Hoppas det=) tack så mkt mvh
Citera
2011-01-08, 22:36
Medlem
Huronians avatar
Gh/hgh

Jag är 21, ganska kort men får av och till höra att jag ser riktigt bra ut (trotts en del överbett). Lite otränad men har en ganska ok grund för byggande. Har dock svårt att motivera mig själv till att träna mer än ca 2-4 gånger i veckan då jag känner att jag inte orkar eller hinner med. Jag vet att HGH skall ge en mer motivation, mindre fett, mer muskler, haka, näsa och öron. Om vi antar att jag är riktigt jävla envis och riskbenägen nog att köra plus motiverad att lägga om min träning till rent byggande, vad borde jag vänta mig för psykiska och fysiska effekter om jag testar en kur med t.ex. http://www.vitanatural.net/sv/renewal-igf-1-30ml-hgh-125.html och http://www.gymvaruhuset.com/?pid=408101 i en månad?

Till sist: All information är bra information men... snälla låt mig gå min egen väg och skippa upprepande av obefogad skrämselpropaganda.
Citera
2011-01-08, 22:39
Medlem
Rikers-Islands avatar
vad har dem produkterna med aas att göra?
Citera
2011-01-08, 22:50
Medlem
DeckardCains avatar
Rätt övertygad om att man måste injicera riktigt HGH för att inte behöva gå via levern, precis som med testo.

Det du har länkat till är inte doping, utan kosttillskott som påstår sig öka egenproduktionen av HGH, ungefär som alla lagliga testoboosters som finns. Och dom går ju diskutera hur bra dom fungerar...
Citera
2011-01-08, 22:50
Medlem
Huronians avatar
Rikers Island: Tillväxthormon är väl dopingklassat? Sen är det väl ingen anabolisk androgen steroid då tillväxthormon är en polypeptid men detta forum handlar ju om doping i allmänhet.

DeckardCain: Har du några förslag som måhända skulle fungera bättre?
Senast redigerad av Huronian 2011-01-08 kl. 22:52.
Citera
2011-01-08, 22:57
Medlem
Mr-zippos avatar
Kanske testa riktiga grejer istället?
Citera
2011-01-08, 22:58
Medlem
Huronians avatar
Riktiga grejer som i injektioner med GH menar du då? Det vore klart intressant men jag tror inte att jag har råd.
Citera
2011-01-08, 23:30
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huronian
Riktiga grejer som i injektioner med GH menar du då? Det vore klart intressant men jag tror inte att jag har råd.
Men du har råd slänga pengarna i sjön?

Lägg de på mat i stället o en bra pt eller testo
Citera
2011-01-09, 00:11
Medlem
Huronians avatar
Vad är pt? Dessutom, finns det någon info gällande hur bra/dåligt orala preparat menade att höja GH-nivåerna fungerar? Är det överväldigande konsensus om att det är bondfångeri eller är det inte bevisat åt vardera håll? Vore även intressant att veta om dom påverkar levern på samma sätt som oral testo gör om någon vet?
Citera
2011-01-09, 00:57
Medlem
Starscream666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huronian
Vad är pt? Dessutom, finns det någon info gällande hur bra/dåligt orala preparat menade att höja GH-nivåerna fungerar? Är det överväldigande konsensus om att det är bondfångeri eller är det inte bevisat åt vardera håll? Vore även intressant att veta om dom påverkar levern på samma sätt som oral testo gör om någon vet?

PT = Personal Trainer (Googla det). Dessa lagliga GH boosters fungerar inte, åtminstonde inte med märkbar effekt.

Ska du ha någon märkbar effekt utav GH så måste du injicera det.
Läs mer här: http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_hormone
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in